Auteur |
Onderwerp |
|
Gerrit van Driel
Netherlands
5 berichten |
Geplaatst - 16 sep 2017 : 19:41:12
|
De laatste dagen heb ik een aantal keren een foutmelding gekregen in Koploper:
"Er is een onbekende fout opgetreden in Koploper. Als deze fout meerdere keren voorkomt neem dan contact op met het Koploperforum.
De foutomschrijving is: WriteFile function failed (win error code: 31)"
Als dat gebeurt ben ik de controle over Koploper kwijt. Koploper 8.2 build 8 draait met Windows XT en met de DR5000 van Digirails.
Geen idee of deze fout optreed in combinatie met bepaalde omstandigheden.
m.v.g. Gerrit van Driel |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
Gerrit van Driel
Netherlands
5 Posts |
Geplaatst - 16 sep 2017 : 23:43:11
|
Zo had ik het nog niet bekeken, maar ik denk dat je gelijk hebt Wim.
Bedankt voor je reactie.
m.v.g. Gerrit |
|
|
remunj
Netherlands
1111 Posts |
Geplaatst - 17 sep 2017 : 10:42:42
|
Dat is inderdaad duidelijk een PC probleem.
Maar ik zie dat je nog met versie 8.2 werkt? Dan zou ik sowieso eens updaten naar een actuele versie. Dan weet je zekere dat eventuele problemen mogelijk al door bugfixes opgelost zijn.
Groeten, Eric |
|
|
phdirk
Netherlands
2570 Posts |
Geplaatst - 17 sep 2017 : 12:17:48
|
Hallo Gerrit,
Volgens wat zoekwerk op internet heeft Win error code 31 iets te maken met het niet kunnen laden of wegschrijven van drivers. Maar eerst maar eens, zoals Eric ook al aangeeft updaten naar versie 9.2Build8. Als de problemen er dan nog zijn, maar eens goed naar de drivers van je PC en je centrale kijken. Het gebeurt wel eens dat drivers worden verminkt of overschreven wanneer een ander programma wordt geïnstalleerd.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
Gerrit van Driel
Netherlands
5 Posts |
Geplaatst - 17 sep 2017 : 19:34:12
|
Allen bedankt voor het meedenken. versie 8.2 is een typefout, ik heb gewoon de laatste versie 9.2 build8
m.v.g. Gerrit
|
|
|
Han
Netherlands
106 Posts |
Geplaatst - 18 sep 2017 : 11:58:29
|
Gerrit,
Heb jij al de laatste versie voor de DR5000 (1.3.1) geïnstalleerd?
Ik ken dat verhaal ook en heb op het forum ook naar een oplossing geïnformeerd , gelukkig is het probleem opgelost/ verdwenen na onderstaand advies.
Ik ben het overigens eens met Wim dat het hier om een PC probleem gaat, doch het installeren van de laatste software van de DR5000 bracht zomaar de oplossing. Bij mij draait de PC op windows 10.
Succes,
Han |
|
|
|
Onderwerp |
|