Auteur |
Onderwerp |
|
sjeffanaat
Netherlands
5 berichten |
Geplaatst - 08 aug 2016 : 12:27:58
|
hoe maak ik verbinding zodat ik mijn esu 50200 en koploper op mijn pc zet en dus via pc kan bedienen, ik werk met windows 10
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 08 aug 2016 : 15:46:30
|
Sjef,
Als het niet al teveel gevraagd is, lees dan even de handleiding van de ECoS daarin staat beschreven hoe je verbinding maakt met de PC.
Als je verbinding hebt, kies je in koploper voor de ECoS als centrale en met een beetje geluk heb je dan ook verinding met koploper en de ECoS.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
sjeffanaat
Netherlands
5 Posts |
Geplaatst - 08 aug 2016 : 19:22:29
|
heb ik gedaan maar kom er niet uit, koploper staat op ecos |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
sjeffanaat
Netherlands
5 Posts |
Geplaatst - 09 aug 2016 : 14:48:38
|
wim ik heb en router, daar werkt het toch ook mee
|
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
sjeffanaat
Netherlands
5 Posts |
Geplaatst - 12 aug 2016 : 19:06:28
|
wim de een heeft het over een crosskabel of een switch maar een gewonekabel (internet) kan toch ook, |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 12 aug 2016 : 22:08:40
|
Sjef,
Al deze informatie staat toch gewoon in de handleiding.
Op blz 76 staat met een bord met uitroep dat als je rechtstreeks met de PC verbinding wil maken met de ECoS, dus zonder router er tussen, je een CROSS-Cable moet gebruiken.
quote: We gaan ervan uit dat u een netwerk met enkel de ECoS en uw PC wil maken. • zorg ervoor dat zowel PC als centrale verbinding met het netwerk maken (cross-over kabel !) (zie8.6) • Klik in Windows op de START-knop en kies dan voor “ systeembeheer “. • Zoek het pictogram “ netwerkverbindingen “ en open het. • Afb.
Maak je gebruik van een router dan gebruik je die dus niet, dan gebruik je een straight of patch-cable.
Gewoon lezen wat er staat en dan nog belangrijker ook nog begrijpen wat er staat.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
sjeffanaat
Netherlands
5 Posts |
Geplaatst - 17 aug 2016 : 12:48:13
|
dank je wel
|