beste forumleden hoe kan ik er voor zorgen dat als een trein van A naar B rijdt wel stopt bij het station maar als de trein rijdt van B naar A niet misschien lees ik er overheen in de handleiding mvg ralph
Beste Wim bedankt voor je oplossing, dit is niet wat ik zoek variabele treinroute doen ze in het echt ook niet (volgens beneluxspoor.nl) weet je nog een andere oplossing mvg ralph
beste Forumleden Ik stel de vraag opnieuw Hoe kan ik er voor zorgen dat als een trein van A naar B rijdt wel stopt bij een station en als de trein van B naar A niet stopt op dat station ik wil geen gebruik maken van de optie variabele treinroute met een stop verbod hopelijk kunnen jullie mij helpen mvg ralph
"Met de variabele treinroutes kan een trein tijdens het automatisch rijden in een bepaalde richting worden gestuurd. Denk hierbij aan een trein die moet pendelen tussen twee stations, aan een trein die beslist niet in een blok mag komen of aan een trein die niet mag stoppen in een blok."
Je schrijft, in het echt doen ze het ook niet zo. Wat bedoel je daar precies mee? Want in het echt gebruiken ze natuurlijk ook geen Koploper voor de treinenregeling..