Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 103 / Bezoekers Vandaag: 103
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 103
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Beïnvloeden van richting aan wissel
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Marcobello

103 berichten

Geplaatst - 07 jan 2015 :  16:22:29  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik wil bij mijn baan in aanbouw een wissel met aftakking van het spoor toevoegen die treinen rechtstreeks naar mijn werktafel doet rijden. Die wissel moet zo werken dat treinen nooit zelf naar de werktafel rijden, maar dat ik een trein een instructie geef daar naartoe te rijden. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen? Graag zonder dat ik instellingen moet maken bij alle vaste of variabele treinroutes.

Alweer bedankt voor het mee-denken.

Marc Stevens

Wim Ros

Netherlands
6230 Posts

Geplaatst - 07 jan 2015 :  17:34:09  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros  Reageer met citaat
Marc,

Er van uiitgaande dat er blok is met binnenkomstmelder en stopmelder in dat aftakspoor naar je werktafel.
Dan een algemene variabele treinroute maken en aanvinken dat er alleen toegang bij bestemming is.

Mvg
Wim.


Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus

Bewerkt door Wim Ros op 07 jan 2015 17:35:33
Ga naar bovenaan de pagina

Marcobello

103 Posts

Geplaatst - 11 jan 2015 :  09:00:52  Toon profiel  Reageer met citaat
Oké, Wim, bedankt voor je reactie.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina