helaas Wim ik weet niet wat ik fout doe ik heb compoort3 baudrate 9600 version 1,20 adress 30 module adress 64 16 bits 3 8 bits 0 dan blijft apply grijs .wat is het probleem.Dik
Dan zal je nog geen veranderingen aan de gegevens hebben gedaan, zodra je iets aanpast zal je die verandering kunnen bewaren, en zodra dit is gedaan zal Apply weer grijs tonen.
De s88XPressnetLI heb je zo te lezen nu goed ingesteld, nu is het zaak dit ook in koploper te doen.
dat is goed maar als ik op het rode of groene spiegel ei drukt van koploper krijg ik (er is geen respons van de centrale eenheid van de treinbaan )het groene lichtje van de interfase knippert .Dik
Dan zal er toch iets niet goed staan in koploper, de s88XPressNetLI en de comport werken als ik de gegevens uit het vorige bericht lees en zie. Maar neem maar even rechtstreeks via de mail contact met mij op dan lossen we ook deze situatie weer op. Is verder niets voor hier op het forum. Daarover staan al meerdere berichten en hoe het is opgelost.
Niet geheel onbelangrijk is te weten dat de Multi-Maus zelf aangesloten moet zitten op de Master aansluiting van de versterker, en de s88XPressNetLI aangesloten moet zijn op de slave aansluiting. Zonder Multi-Maus zal het niet werken en kan dat de oorzaak zijn van de melding dat koploper de centrale niet kan vinden.