Auteur |
Onderwerp |
|
n-spoorder ed
Netherlands
44 berichten |
Geplaatst - 25 jun 2014 : 12:03:16
|
Beste mensen, Ik ben een nieuwe beginner, na verhuizing weer begonnen met de opbouw en nu in plaats van elektronisch overstappen naar digitaal. Materiaal besteld bij Wim Ros, deel van de baan gelegd niveau -1 en aansturing via koploper deze had ik 2 jaar geleden op de pc staan maar moet het opnieuw downloaden, ik ben 2 dagen bezig maar het gaat niet lukken ligt niet aan de pc kan van alles downloaden zonder probleem maar koploper lukt niet heeft er iemand nog een idee wat het kan zijn of is koploper niet meer te downloaden????????
Groet Ed |
|
remunj
Netherlands
1111 Posts |
Geplaatst - 25 jun 2014 : 12:44:13
|
Net geprobeerd en koploper is nog steeds gewoon te downloaden.
Misschien handig als je even aangeeft waar je probeert te downloaden en wat je precies doet. Hoeven we niet zo te gokken waar het aan ligt
Gr. Eric |
|
|
n-spoorder ed
Netherlands
44 Posts |
Geplaatst - 25 jun 2014 : 13:14:51
|
Hallo Eric, dank voor je reactie, op de gele pagina van PaHaSOFT bij de regel "de laatste versie van KL 8.3 downloaden kan van deze link" Op de zelfde pagina kom ik wel op het forum
Gr. Ed |
|
|
remunj
Netherlands
1111 Posts |
Geplaatst - 25 jun 2014 : 13:32:23
|
Tsja, die link werkt gewoon. Niet toevallig een virusscanner actief die roet in het eten gooit, of een firewall?
Gr. Eric |
|
|
n-spoorder ed
Netherlands
44 Posts |
Geplaatst - 25 jun 2014 : 14:09:07
|
Hallo Eric, Heb alles na gekeken virus scanner even uit maar geen resultaat mijn tablet nog geprobeerd maar ging ook niet. onder op het scherm stond de melding "wachten op members.ziggo.nl
maar dat wachten is wel erg lang. Bedankt alvast. Gr Ed
|
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
n-spoorder ed
Netherlands
44 Posts |
Geplaatst - 01 jul 2014 : 13:08:28
|
Beste mensen, Het download probleem is opgelost de "modem"gereset.