Auteur |
Onderwerp |
|
Zolderbaan
Netherlands
3 berichten |
Geplaatst - 08 apr 2014 : 22:26:42
|
Er is mij , door mensen die zich met koploper bezighouden , met klem geadviseerd om , bij 2-rail gelijkstroom , bij elk wissel , alle 6 raileinden te isoleren. Van elk wissel zou je dan dus een eigen sectie moeten maken. Anderen beweren dat dit nergens voor nodig is! Al mijn wissels hebben stroomvoerende hartstukken , geschakeld door een relais. Wie heeft hier ervaring mee ? Graag jullie mening ! |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
johangeorge
Netherlands
143 Posts |
Geplaatst - 22 apr 2014 : 21:54:43
|
hallo huub
ik rij het zelfde als jouw en heb maar 3 punten van de wissel geïsoleerd. rij met koploper en alles loopt perfect. ook ik ben beginer en is mij toch gelukt.
denk dat de menige hier voor zijn verdeelt.
succes grt johan |
|
|
Zolderbaan
Netherlands
3 Posts |
Geplaatst - 10 mei 2014 : 00:35:58
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door johangeorge
hallo huub
ik rij het zelfde als jouw en heb maar 3 punten van de wissel geïsoleerd. rij met koploper en alles loopt perfect. ook ik ben beginer en is mij toch gelukt.
denk dat de menige hier voor zijn verdeelt.
succes grt johan
|
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 10 mei 2014 : 11:33:53
|
Beste Huib,
Nee, ik denk niet dat de meningen hierover verdeeld zijn, denk dat het afhankelijk is van het merk en type rails, de ligging in de baan ten opzichte van de meldpunten, en de algemene kennis van zaken.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
|
Onderwerp |
|