Auteur |
Onderwerp |
|
wiebrand
Netherlands
153 berichten |
Geplaatst - 27 feb 2014 : 21:52:39
|
ik heb mijn blok door gemeten goed geisoleerd maar door dat ik mijn spanning van de csr1 hier op aansluit blijft deze bezet geven. wat doe ik verkeerd?.
whsvanelk |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 27 feb 2014 : 22:08:19
|
Goh,
Misschien het bruine draadje aan de verkeerde kant, of toch niet goed geisoleerd. Wat denk je, zelf? Waarschijnlijk als je het op de juiste manier aansluit dat het wel werkt, weat je dus fout doet is je sluit het niet goed aan.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
wiebrand
Netherlands
153 Posts |
Geplaatst - 27 feb 2014 : 22:18:34
|
isolatie is goed die heb ik door gemeten,dus het bruine draadje blijft over
quote: Oorspronkelijk geplaatst door Wim Ros
Goh,
Misschien het bruine draadje aan de verkeerde kant, of toch niet goed geisoleerd. Wat denk je, zelf? Waarschijnlijk als je het op de juiste manier aansluit dat het wel werkt, weat je dus fout doet is je sluit het niet goed aan.
Mvg Wim.
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus
whsvanelk |
|
|
wiebrand
Netherlands
153 Posts |
Geplaatst - 27 feb 2014 : 22:23:56
|
het bruine draadje bedoel je de draad die terug gaat van de bezetmelder?.
whsvanelk |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 28 feb 2014 : 10:49:04
|
Beste Wiebrand,
Volgens mij zijn we nu al jaren bezig jouw hetzelfde uit te leggen hoe je de rails aansluit en hoe je een meldsectie maakt m.b.v. C-Rails. Je hebt dat nu waarschijnlijk al meerdere keren met succes gedaan, maar ook even zoveel keren niet waarschijnlijk. Zolang je niet begrijpt hoe het moet en waar je mee bezig bent, kunnen we natuurlijk iedere keer weer hetzelfde vragen of je proberen uit te leggen. Denk persoonlijk niet dat het enig effect heeft en dat het verspilde energie is die we er in stoppen of gestopt hebben.
Ik wens je dan ook heel erg veel suc6 bij de verdere aanleg en uitvoering van deze hobby.
Mvg Wim.
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
wiebrand
Netherlands
153 Posts |
Geplaatst - 28 feb 2014 : 12:00:44
|
er is misschien iemand anders die wel wil helpen,ik heb dit altijd zo aangesloten dan werkte het wel.
whsvanelk |
|
|
remunj
Netherlands
1111 Posts |
Geplaatst - 28 feb 2014 : 12:39:10
|
Dan heb je toch ergens iets fout aangesloten want als je het altijd zo hebt aangesloten heeft het of altijd niet gewerkt of altijd wel gewerkt. niet een beetje wel en een beetje niet. Zou het allemaal nog maar eens een keertje checken. Verder valt er weinig te helpen. Vanachter onze beeldschermen kunnen wij niet zien hoe je het hebt aangesloten. Zul je toch echt zelf moeten nakijken en oplossen.
Gr. Eric |
|
|
wiebrand
Netherlands
153 Posts |
Geplaatst - 28 feb 2014 : 13:08:42
|
Ja klopt ben er achter gekomen had bij blok 1 de detectie railstaaf andersom zitten. een beetje zitten suffen denk ik
whsvanelk |
|
|
|
Onderwerp |
|