Auteur |
Onderwerp |
|
wiebrand
Netherlands
153 berichten |
Geplaatst - 17 feb 2014 : 10:40:48
|
hoe moet ik de kleur van mijn baan veranderen in de baan tekening. Hoe moet ik mijn bovenbaan gaan tekenen?.
whsvanelk |
|
carel richters
Netherlands
348 Posts |
Geplaatst - 17 feb 2014 : 12:16:20
|
Hallo Wiebrand, Kleuren veranderen van je baan tekening doe je als volgt: in de bovenstebalk kies je voor Algemeen, dan voor Instellinger per datbase en daarin kies je voor de tab kleuren. Klikt, datgene aan wat je veranderen wilt, en in item wijigen zie je dan, waarvoor je gekozen hebt en in het hok je ernaast klik je op de drie stippeltjes en vervolgens kies je de kleur, die je voor het item hebben wilt.
Je bovenbaan zou je op een apart tabblad kunnen zetten. Dit doe je als volgt: In de bovenballk klik je op Onderhouden, vervolgens klik je op het pijltje rechts naast Baandefinities en vervolgens klik je op Baanontwerp. In het scherm Baanontwerp klik je met de rechter muisknop op de onderste blanco regel (waarbde eerste tab al staat) en kies je voor nieuw tabblad, waarna je nog kunt kiezen of je dde tab voor of na het actieve tabblad wilt plaatsen.
Dat is alles. Succes er mee. Mvrgr Carel |
|
|
wiebrand
Netherlands
153 Posts |
Geplaatst - 17 feb 2014 : 18:20:52
|
bedankt ,maar dan ga ik het overal veranderen en dat is niet de bedoeling.
quote:
Oorspronkelijk geplaatst door carel richters
Hallo Wiebrand, Kleuren veranderen van je baan tekening doe je als volgt: in de bovenstebalk kies je voor Algemeen, dan voor Instellinger per datbase en daarin kies je voor de tab kleuren. Klikt, datgene aan wat je veranderen wilt, en in item wijigen zie je dan, waarvoor je gekozen hebt en in het hok je ernaast klik je op de drie stippeltjes en vervolgens kies je de kleur, die je voor het item hebben wilt.
Je bovenbaan zou je op een apart tabblad kunnen zetten. Dit doe je als volgt: In de bovenballk klik je op Onderhouden, vervolgens klik je op het pijltje rechts naast Baandefinities en vervolgens klik je op Baanontwerp. In het scherm Baanontwerp klik je met de rechter muisknop op de onderste blanco regel (waarbde eerste tab al staat) en kies je voor nieuw tabblad, waarna je nog kunt kiezen of je dde tab voor of na het actieve tabblad wilt plaatsen.
Dat is alles. Succes er mee. Mvrgr Carel
whsvanelk |
|
|
remunj
Netherlands
1111 Posts |
Geplaatst - 17 feb 2014 : 19:26:02
|
Misschein dan even duidelijker uitleggen wat je precies wil? Want je vraagstelling is niet echt duidelijk. Welke kleuren wil je precies wijzigen? Kijk in ieder geval eens in het menu bij "Instellingen per database" en dan het tabje "Kleuren". Misschien dat je daar vindt wat je bedoeld?
En wat bedoel je met hoe je je bovenbaan moet tekenen? Misschien op zolder gaan zitten
Gr. Eric |
|
|
dentheo
Belgium
1758 Posts |
Geplaatst - 18 feb 2014 : 10:26:42
|
Ik heb het gevoel dat hij een bovenbaan wil tekenen in hetzelfde tabblad, maar met andere kleurtjes voor de duidelijkheid.... Dat gaat niet lukken vrees ik.
Theo vanop de heide. N+SX+kpl+kplRsd |
|
|
wiebrand
Netherlands
153 Posts |
Geplaatst - 27 feb 2014 : 21:46:03
|
daar had je gevoel heel goed jammer dat het niet kan
quote: Oorspronkelijk geplaatst door dentheo
Ik heb het gevoel dat hij een bovenbaan wil tekenen in hetzelfde tabblad, maar met andere kleurtjes voor de duidelijkheid.... Dat gaat niet lukken vrees ik.
Theo vanop de heide. N+SX+kpl+kplRsd
whsvanelk |
|
|
|
Onderwerp |
|