Hmm, de meeste bestanden op dit forum kenmerken zich juist dat ze niet werken, vandaar dat ze hier staan.
Bert, ben je naar iets specifieks op zoek? Ik kan wel mijn (oude) databases sturen, maar zonder de baan te kennen, zeggen die niet zo veel, in de zin waarom ik bepaalde instellingen, vaste en variabele route of logische acties gebruik. Juist de specifieke situaties op een modelbaan bepalen de keus welke wegen naar Rome ik gebruik. En dan zijn er ook nog heel veel wegen die nog overblijven die ik niet gebruik.
quote:Ik ben gewoon opzoek naar een bck waarop zoal alles staat. Dan kan ik afkijken hoe het moet, en welke oplossingen er zijn.
Zoveel banen, zoveel verschillende instellingen er moelijk zijn. Zal onmogelijk zijn om een database te vinden die precies aan jouw wensen voldoet. Wat bij de een goed werkt hoeft bij een ander niet altijd te werken zoals Hubertus ook al aangeeft. Staar je niet blind op oplossingen van anderen. Probeer het juist zelf om de voor jou geschikte oplossing te vinden. Beste is gewoon om rustig te beginnen en langzaam uitgebreidere mogelijkheden in te bouwen. Kom je er niet uit dan vraag je het hier en kan er voor jouw situatie de best passende oplossing bedacht worden.
quote:Ben niet opzoek naar van die smaakloze antwoorden die niets met de vraag te maken heeft.
Volgens mij ben jij echt het lachebekje in huis Doet in ieder geval je onderschrift geen eer aan met dit soort opmerkingen iedere keer.