Auteur |
Onderwerp |
|
kazango
11 berichten |
Geplaatst - 24 okt 2013 : 11:54:41
|
Hallo allemaal, Ik ben al enkele tijden aan het testen (oefenen) met koploper en heb koploper zo opgebouwd dat ik dadelijk live kan testen en inregelen van het te bouwen plan. Beginnend met een schaduwstation. Zo heb ik drie versies gemaakt. Maar nu wil ik ook drie verschillende namen hebben maar dit lukt me niet op te lossen. Elke keer krijg ik de eerste naam die ingevoerd is als naam. Het heeft ook geen keuze opslaan als ( volgens mij) Is dit wel te doen of moet ik telkens via een omweg dit doen. Het opslaan in een andere dir.
MvG Rien
H0, 3-rail, Ecos 5200, koploper, digirail DR3018 |
|
phdirk
Netherlands
2568 Posts |
Geplaatst - 24 okt 2013 : 14:19:19
|
Hallo Rien,
Als je een backup maakt van je database krijgt deze inderdaad de naam van de database die je dan in gebruik hebt, bv "treinbaan.bck". Met Windows Verkenner kun je die naam veranderen naar bv "treinbaan1.bck". Zo kun je verschillende backups maken. Normaalgesproken krijgt je database bij het teruglezen dan ook de naam van het backupfile, maar je kunt dan ook handmatig een naam invullen, bv "treinbaan01". Zo kun je verschillende databases maken.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
kazango
11 Posts |
Geplaatst - 24 okt 2013 : 14:42:51
|
Hallo Dirk, Ik heb het voor elkaar. Ik kreeg telkens bij het wegschrijven de oude naam terug. Nu probeerde ik het opnieuw zoals je beschreef in een nieuwe DIR. en nu kreeg ik de vraag om het mee te veranderen. Het werkt dus Bedankt voor je hulp
MvG Rien
H0, 3-rail, Ecos 5200, koploper, digirail DR3018 |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
|
Onderwerp |
|