Mensen Ik wil graag even mijn baan meesturen maar krijg de melding dat ik een invalide string heb. ....... Wat doe ik niet goed? Bestand eindigt gewoon op bck.
Ik heb weer problemen rond blok 1. Ik krijg weer steeds voor alle blokken erom heen de melding : wisselstraat bezet.
De vorige keer ( een week of 5 geleden )heb ik de voeding van de bezetmelders er een tijdje afgehaald en was het probleem opgelost. Er bleken in het testprogramma veel bezetmelders nog aktief ook nadat ik alle bestanden had geschoont zoals dat zo mooi heet. Nu helpt dat dus ook niet meer.
Ik hoop dat je me kunt helpen want verder lukt er erg veel met dit geweldige programma.
Groet
Wiet.
{ Mijn vorige onderwerp was : Wisselstraat bezet.)
Spijt me te zeggen, maar ik vind het een rommeltje, kan er geen touw aanvastknopen en zie heel veel vreemde zaken die je hebt opgegeven. Zal wel even duren voor ik dit heb doorgrond.
Ik zou zeggen begin eens met het selecteren van de juiste wissels bij van naar blok en de juiste lijnen, ook bij blokken. Dan zal er al veel zijn opgelost denk ik denkelijk.