Auteur |
Onderwerp |
|
Robgood
Netherlands
22 berichten |
Geplaatst - 18 feb 2012 : 23:30:54
|
Misschien heeft iemand hier al ervaring mee? Esu heeft een nieuwe terugmelder de ecosdetector. Ik heb koploper, ecos2 en al drie s88 modules, uit de handleiding lees ik dat de ecos de s88 en de ecosdetector naast elkaar kan gebruiken, maar kan dit ook met koploper? Voo mijn nieuwe te kopen terugmelder, de baan blijft maar groeien zou ik graag verder gaan met de modernere esu oplossing. Weet iemand dit? alvast bedankt rob |
|
phdirk
Netherlands
2568 Posts |
Geplaatst - 20 feb 2012 : 19:00:44
|
Hallo Rob,
Ikzelf heb geen ervaring met de combinatie, waarmee je werkt en kan je dus moeilijk een goed advies geven. Ik kan je wel aanraden eens op het ESU forum te kijken. Daar is veel informatie over ESU producten aanwezig en is mogelijk ook deskundigheid beschikbaar om je vraag te beantwoorden. De meeste kans op een antwoord heb je op het nederlandstalige forum.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 20 feb 2012 : 19:17:35
|
Rob,
Zo moeilijk is het toch niet, alles wat het digitale systeem kan aansturen bedienen, wordt gedeeld en doorgegeven. Koploper weet toch ook niet welk merk wisseldecoder of lokdecoder je gebruikt, je centrale is de bepalende factor. De PC luistert naar boodschappen en geeft alleen maar boodschappen.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
|
Onderwerp |
|