Als ik het vinkje weg haal is de locomotief inderdaad uit het overzicht verdwenen. Maar wat ik eigenlijk wil is dat ik de handmatige treinen kan verbergen en weer oproepen.
Dat doe je toch op deze manier? Anders snap ik niet wat je bedoelt. Er zijn wel wat mogelijkheden voor automatisch verbergen, maar die werken juist niet voor locs die op handmatig staan.
Een handmatige stop is normaal ook iets anders dan een loc die op handmatig staat. Zover ik weet kun je voor handmatige locs alleen met dat actief-vinkje werken. Lijkt me ook wel logisch. Maar blijkbaar wil Piet nog iets anders, alleen ik snap niet wat.
Piet wil dat loks die niet automatisch rijden verbergen. De loks met de indicatie handmatig en niet aan een blok zijn toegekend. Daar is binnen koploper geen optie voor behalve het vinkje actief bij de lokeigenschappen. Dan verdwijnt hij helemaal uit de lijst. De enig juiste manier overigens.
Waarschijnlijk wil Piet een optie die wel bij Railz Miniworld werkt maar niet thuis bij Piet zelf. Dit komt omdat Piet thuis geen netwerkversie gebruikt.
Ook moet je uberhaupt niet eens willen wat Piet wil. Veel locs op handmatig zijn een belasting voor Koploper; De eerste reactie in deze draad is echt de enig juiste oplossing en daar ook echt voor bedoeld.
Wat ik eigenlijk wil is de optie Verberg loc's die niet in blok staan wat inderdaad bij Railz wel kan maar in de stand-alone versie niet. Dus ga ik maar het vinkje weg halen bij actief weghalen