Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 64 / Bezoekers Vandaag: 562
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 197
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Heen en weer op een rails
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Bert Ruedisueli

Netherlands
148 berichten

Geplaatst - 08 nov 2011 :  12:49:58  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo beste forum leden,
Ik ben bezig om een Zwitserse baan te gaan bouwen en ben nu bezig om het een en ander te weten te komen.
Bij het Zwitserse spoor rijden veel treinen op een stuk/gedeelte rails de ene trein wacht op de ander.
Hoe los ik dit nu op met koploper of moet ik iets doen met de decoder in de trein ?



Met Vriendelijke Groeten

Bert Ruedisueli

Bewerkt door Bert Ruedisueli op 08 nov 2011 12:50:47

Wim Ros

Netherlands
6230 Posts

Geplaatst - 08 nov 2011 :  13:09:54  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros  Reageer met citaat
Bert, lijkt me niet echt een grote uitdaging.
In het geval van meerdere blokken tussen twee wissels of wisselstraten, gebruik maken van de 2 richtinggroep.
En als het maar een blok is wat gezamelijk is tussen de inhaalsporen, lost koploper het zelf voor je op.

Mvg
Wim.


Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus
Ga naar bovenaan de pagina

Bert Ruedisueli

Netherlands
148 Posts

Geplaatst - 08 nov 2011 :  13:16:10  Toon profiel  Reageer met citaat
Ok bedankt.

Met Vriendelijke Groeten

Bert Ruedisueli
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina