Auteur |
Onderwerp |
|
thhmgerritsen
3 berichten |
Geplaatst - 08 okt 2010 : 20:24:35
|
Heeft iemand al ervaring met de samenwerking tussen de nieuwe Ecos 50200 en Koploper ?? Ik hoorde dat die niet 100% compatabel is. |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
bellejt
Belgium
454 Posts |
Geplaatst - 09 okt 2010 : 01:06:54
|
heb die hier nu 2 maand draaien en zou niks anders meer willen.Makkelijk om buiten koploper fouten op te zoeken.Werkt perfekt samen.Spiegelei rood/groen,kortsluitbeveiliging enzovoort gaan automatisch.ook je loks programmeren in DCC ipv MM.Koploper kan het allemaal besturen.
greetings,groetjes,salutations,Johnny T |
|
|
project oN the rail
Netherlands
33 Posts |
Geplaatst - 09 okt 2010 : 02:56:29
|
Jonny/Ben,
Welke versie van de Ecos gebruik je, build 3.2.1?
Omdat ik naast de post op bovengenoemd forum verder niets hierover heb kunnen vinden ga ik er vanuit dat het gewoon goed werkt.
Groet, Jeroen,
Spoor N (III/IV/V),ECoS |
|
|
bellejt
Belgium
454 Posts |
Geplaatst - 09 okt 2010 : 10:40:14
|
Ik rijdt altijd met laatste update.Heb van die problemen nog niets ondervonden.Schijnt me ook raar wat ze daar vertellen omdat je de decoder van de locs enkel de CV's in Ecos programmeerd .Maar in koploper programmeer (bepaal) je zijn functies.Daar moet je ze dan juist ingeven volgens je programmatie.Als ze juist staan dan komen de veranderingen wel door. Wat ze daar trouwens uitleggen geld voor elke digitale centrale.
|
|
bellejt
Belgium
454 Posts |
Geplaatst - 09 okt 2010 : 17:29:50
|
Ben
kan jij me zeggen welke combinaties dat dan wel doen ? Dit is dus tweerichtingsverkeer tussen centrale en programma.Ben er echt nieuwsgierig naar want zou ik in de toekomst dan mss wel kunnen gebruiken.
|
|
Wissels
Netherlands
1450 Posts |
Geplaatst - 10 okt 2010 : 20:09:18
|
Hallo Johnny, allen,
het schakelen van wissels en besturen van locs via de Centrale wordt ook door koploper gezien, respectievelijk de snelheid van de loc en de wisselstrand worden in koploper overgenomen,
met vriendelijke groet,
Walter
Marklin testbaan met 6021/6050 Vaste baan met Central Station 1 Reloaded. Doe wat je zegt, dan lieg je niet. |
|
|
caponordtraveller
Belgium
16 Posts |
|
|
Onderwerp |
|