Dank voor je reactie. Als je zelf koploper start dan krijg je het baanoverzicht gewoon klein in beeld. Ik wil dat baanoverzicht graag groot in beeld hebben op mijn scherm. Over het gehele beeldoppervlak.
Je baan overzicht wordt bepaald door de afmetingen van je baan. Als jij bij onderhouden baan je gehele scherm gebruikt (Je moet dan wel je sporen langs de randen van het scherm laten lopen) om je baan te tekenen komt dat ook zo in je overzicht. . Het is niet mogelijk een baan overzicht te maken met de mogelijkheid van groot en klein beeld met sliders aan de zijkant. of verkleining en of vergroting van je scherm. Dit is een zogenaamd van te voren gedefinieerd scherm door jou zelf.
Grtzz Rob
TC + 2 X Power 4 - N Spoor - Koploper - Loconet interface - 3 x S88LN + 15 S88 - tijdperk V/VI Duits-internationaal
De grootte van je scherm bepaal je toch met de punaise en de pijltjes in je baanontwerp?Ben 'n dubbele leek wat betreft KL maar dit is wat ik begrijp van de vraag. Gr.JAN
Dat klopt maar de rechter en onderkant worden bepaald door de getekende lijnen cq wissels. Met de punaise kan je de baan verschuiven over het scherm, als je dat doet en opslaat zal er links boven dus niets staan en is je baan alleen opgeschoven en je venster vergroot.
Grtzz Rob
TC + 2 X Power 4 - N Spoor - Koploper - Loconet interface - 3 x S88LN + 15 S88 - tijdperk V/VI Duits-internationaal
Ik heb de baan gewoon een beetje groter getekend en nu is het goed. Dank voor je advies en vriendelijke groeten. Hilbrand.
quote:Oorspronkelijk geplaatst door Rob Fongers
Hallo Hilbrand,
Je baan overzicht wordt bepaald door de afmetingen van je baan. Als jij bij onderhouden baan je gehele scherm gebruikt (Je moet dan wel je sporen langs de randen van het scherm laten lopen) om je baan te tekenen komt dat ook zo in je overzicht. . Het is niet mogelijk een baan overzicht te maken met de mogelijkheid van groot en klein beeld met sliders aan de zijkant. of verkleining en of vergroting van je scherm. Dit is een zogenaamd van te voren gedefinieerd scherm door jou zelf.
Grtzz Rob