Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 281 / Bezoekers Vandaag: 4160
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 293
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Wisselstraat bezet
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

nederbelg

Belgium
68 berichten

Geplaatst - 30 mei 2007 :  21:41:43  Toon profiel  Bezoek de homepagina van nederbelg  Reageer met citaat
Beste mensen,

Als mijn treinen van blok 19 naar 20 rijden, krijg ik op mijn beeldscherm (overzicht locomotieven) een melding dat de wisselstraat bezet is en gevolg is dat mijn treinen langzamer gaan rijden, niet stoppen. Blok 20 bestaat uit 3 bezetmelders en bij de derde bezetmelder hernemen de treinen hun ingestelde snelheid weer terug. Ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg dit euvel niet weg. Weet er iemand raad?

Bijgevoegd mijn back-up

ps de baan is nog in testfase.



Download Attachment: BOVENDAM.bck
79,75 KB

Rob Fongers

Netherlands
658 Posts

Geplaatst - 30 mei 2007 :  22:42:24  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste Nederbelg of hoe je naam ook is,

in Blok 19 is wissel 8 en 10 gedefinieerd 10 moet eruit

In blok 20 is wissel 8 en 10 gedefinieerd 8 moet eruit

Daarna geen snelheids vermindering.


Grtz Rob

Live isn't easy and simple
Ga naar bovenaan de pagina

nederbelg

Belgium
68 Posts

Geplaatst - 30 mei 2007 :  23:08:43  Toon profiel  Bezoek de homepagina van nederbelg  Reageer met citaat
Beste,

Bedankt alvast en excuseer de naam is dave

MvG

Dave
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina