Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 462 / Bezoekers Vandaag: 3669
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 670
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Installatie
 Koploper
 koploper storing
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

swolr

Netherlands
14 berichten

Geplaatst - 01 mrt 2007 :  20:15:12  Toon profiel  Reageer met citaat
Mijn laptop kreeg een Blue screen in Xp terwijl koploper actief was. Nadat de Laptop herstart was kreeg ik een foutmelding te zien in koploper.
Wanneer ik deze weg klikte begon koploper te loeppen, heb toen een alt ctrl del gegven om er uit te komen .
Ook na een herstart en een herinstallatie bleef de melding komen.
Krijg nu echt de neiging om Bill gates op de rails te gaan leggen , want windows is sinds het ontstaan altijd baggerzooi geweest.
Zoek de fout dus niet in koploper maarin Xp wat kan ik doen .

zie file

met vriendelijke groet

rob van swol

Download Attachment: foutmelding.jpg.JPG
11,18 KB

PaHaSOFT

3413 Posts

Geplaatst - 01 mrt 2007 :  21:50:49  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Rob,

Zie: http://www.efg2.com/Lab/Library/Delphi/IO/IOResult.htm en zoek even naar 112. Trouwens nu ik alle foutmeldingen zie, vraag ik me nog wel af waarom het zo vaak wel goed gaat.

Koploper krijgt dus door dat de schijf waar naar geschreven wordt vol zou zijn. Of dat waar is, kan ik hiervandaan niet beoordelen.

Mvg,
Paul.
Ga naar bovenaan de pagina

swolr

Netherlands
14 Posts

Geplaatst - 02 mrt 2007 :  15:33:11  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Paul nee de schijf was niet vol , het was wel iets lastiger om het op te lossen .
Koploper netjes gedeinstaleerd en daarna compleet geinstaleerd met de nodige herstart er tussen toen de Backup terug en het was nog steeds niet ok , Maar na een zoveelste herstart draait alles weer als een zonnetje.
Het was xp die er uit knalde. Maar ja downloaden van Internet en Koploper tegelijk zal wel een conflict hebben gegegeven.
Maar het is weer voor de bakker.
Jammer dat koploper niet op een linux platform draait maar deze wens heeft de apple gebruiker ook ,maar zo is ook goed.

m.v.r.g
rob
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina