Auteur |
Onderwerp |
|
lex_vanderloo
Netherlands
4 berichten |
Geplaatst - 09 jan 2007 : 15:49:58
|
Is er iemand die Duitse armseinen (ze heten officieel geloof ik vleugelseinen) goed werkend heeft ingevoerd in KL? Dezelfde vraag geldt voor een rangeersein en een gecombineerd uitrijsein. Met hem(/haar?) zou ik graag even me willen telefoneren met wat vragen. Ik bel wel (terug) ivm de kosten!
Met vriendelijke groet, Lex van der Loo m 06 55380242 t 079 3437343 skype: lexvanderloo
Lex van der Loo, 2-rail H0, Intellibox, LDT, Viessmann, BMD, Roco, Fleischmann, Lima, Lenz en G, LGB |
|
jelmer
11 Posts |
Geplaatst - 09 jan 2007 : 16:47:55
|
Hoi Lex,
Ik moet je teleurstellen want bij mijn (fictieve) baan werkt het ook niet ideaal.
Waar ik achter ben gekomen is dat van elk sein wordt verwacht dat deze ook een voorsein heeft. Dat maakt dat een 3 standen sein (met HP0, HP1 en HP2), niet met 2 adressen kan worden aangestuurd, maar dat er meer nodig zijn.
Ikzelf heb wat geexpirimenteerd met onderhouden seineigenschappen, maar dit wordt in de handleiding niet aangeraden.
Ik weet niet precies wat je probleem is, maar ik lees graag de problemen en de oplossingen terug.
Groeten, Jelmer
jelmerbootsma at hotmail.com
Oh ja, logisch dat het duitse seinstelsel wel geactiveerd moet zijn.. Marklin h0 in de vitrine, koploper beginner |
Bewerkt door jelmer op 09 jan 2007 16:49:03 |
|
|
mels
Netherlands
145 Posts |
Geplaatst - 15 jan 2007 : 20:47:02
|
Hallo Lex,
Zijn je vragen al beantwoordt?
Mels
Marklin HO, Koploper en IB |