Auteur |
Onderwerp |
|
teppp01
Netherlands
87 berichten |
Geplaatst - 19 jul 2015 : 14:39:21
|
Hallo Mede spoorders,
Even een kleinigheid waar ik net tegenaan liep. Klopt het dat je niets aan je blokgroepen kunt wijzigen als je baan actief is, je kunt er wel bij maar geen wijzigingen aanbrengen. Terwijl de tekst niet grijs is en hij daarna wel vraagt of de veranderingen moeten worden opgeslagen. Pas als je koploper stopt met het rode spiegelei kun je weer iets wijzigen. Ook heb ik al gehad dat ik kpl hiervoor opnieuw moest opstarten.
Groetjes,
Piet
Rij sinds 18 jaar met Koploper (nu 86-9), Intellibox en Trix Express met OC32 en dec63 |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 19 jul 2015 : 14:55:32
|
Ja, klopt helemaal. Alleen het opnieuw opstarten lijkt mij niet nodig. En als dat bij jouw wel moet om wat voor speciale rede dan ook, sowhat?? Als het daarna maar doet wat het moet doen. Als je b.v. veranderingen aan b.v. je router aanbrengt moet je die ook opnieuw starten. Soms zijn dingen zoals ze zijn, niet zoals je hoopt of verwacht.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
teppp01
Netherlands
87 Posts |
Geplaatst - 21 jul 2015 : 10:58:50
|
Hallo Wim,
Natuurlijk is dit geen punt. Ik had dit echter nog niet eerder gemerkt en dan is het toch normaal dat je daar even een een vraag over stelt? Ook omdat normaal gesproken items grijs worden als je er om één of andere reden niet bij mag en dat is hier niet het geval.
groetjes
Piet
Rij sinds 18 jaar met Koploper (nu 86-9), Intellibox en Trix Express met OC32 en dec63 |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 21 jul 2015 : 11:19:52
|
Dit is al vanaf het allereerste begin zo. Niets nieuws onder de zon wat dat betreft. En dat is hier ook zeker het geval je sporenplan moet opnieuw worden ingelezen, aangemaakt na een verandering in de blokgroepen, en dat gaat alleen als er geen treinen rijden. Dus Piet hier ook weer 1 + 1 = 11
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
Bewerkt door Wim Ros op 21 jul 2015 11:22:48 |
|
|
|
Onderwerp |
|