Auteur |
Onderwerp |
Pagina: 1 2 (of 2) |
Saro
Netherlands
14 Posts |
Geplaatst - 16 jan 2015 : 14:58:52
|
Hallo, Iedereen bedankt voor de hulp. In automatisch rijden draait de trein urenlang probleemloos! In ieder stationsblok stopt hij precies op de mm nauwkeurig waar ik het wil hebben,.. Super dus. Maar nu komt fase 2 , ik wil dat de trein vaste routes gaat rijden op vaste vertrektijd enz. Dus route, bij binnenkomst na route in station lange stilstandtijd. Ondertussen rijdt een tweede trein een route , daarna trein 1 vertrek tweede route etc. Kan iemand mij advies geven hoe dit aan te pakken of waar ik dit duidelijk beschreven kan vinden ? Hoor het wel, groet sander |
|
|
phdirk
Netherlands
2570 Posts |
Geplaatst - 16 jan 2015 : 15:29:28
|
Hallo Sander,
Ik was even een paar dagen niet op het forum, vandaar dat ik nu weer reageer. Als je wilt rijden zoals je hebt opgegeven kun je dat via vaste routes doen, of via logische en speciale acties. Ik zou eerst in de handleiding van Koploper eens goed deze onderdelen bestuderen en dan bepalen welke methode voor jou het beste werkt. Vaste routes is het eenvoudigst in te voeren, maar daarmee maak je het hele treinverkeer wel erg star, omdat dan alleen via de vaste routes wordt gereden. Bij Logische en speciale acties heb je meer vrijheden, maar dit is wel wat meer werk om voor elkaar te krijgen.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
Saro
Netherlands
14 Posts |
Geplaatst - 16 jan 2015 : 17:10:25
|
Hoi Dirk, Gezien de enige variatie die bij mogelijk is "het op een ander stationsspoor " binnen laten komen is,... Lijkt het mij het verstandigst om met vaste routes te werken. Zal de koploper handleiding eens proberen te downloaden en uitprinten.
|
|
|
Pagina: 1 2 (of 2) |
Onderwerp |
|
|
|