dit is de enige fout die ik nog krijg ik had er meer maar die heb ik zelf opgelost ik krijg een hele lijst met nr. beginnende met 1.1-1.2 enz maar mijn nummers beginnen met 65.1-65.2 enz ik kan het probleem niet vinden vandaar de hulp van dit forum .Dik
Hallo Wim dat zal dat van blokken maken zijn nou dat was geen probleem daarna van af blok 1 de in en uit aangeven en zo alle 26 blokken dat heb ik al een paar keer gecontroleerd maar ik zie niets verkeerd .Dik
En wat is dan wel het probleem, want dat is me dan even niet duidelijk. Gewoon bij dit soort vraagstukken of problemen een backup erbij plaatsen, dat zegt ons meer dan 1000 woorden.
Alleen zal er nog niets automatisch rijden, en zijn de meldpunten nog steeds niet aan het blok zelf toegekend. Je hebt wel bezet bij aangevinkt, maar bij blokeigenschappen niet aangegeven wat de binnenkomst melder is en wat de stopmelder is van het betreffende blok.
Ook is het naar blok oftewel de volgende bestemming nog niet aangevinkt. Dat moeten de volgende stappen zijn om het geheel aan de gang te krijgen.