Auteur |
Onderwerp |
|
Walter Van Oosterwijck
Belgium
23 berichten |
Geplaatst - 09 jan 2014 : 23:31:37
|
Al mijn bezetmelders werken normaal. Echter in blok 16 geeft de ecos deze niet door aan koploper alhoewel deze blok op de ecos als bezet te zien is. Ik weet dat dit niets met koploper te maken heeft, maar ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.
Walter |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
Walter Van Oosterwijck
Belgium
23 Posts |
Geplaatst - 10 jan 2014 : 09:14:08
|
Dit is mijn database
Walter
Download Attachment: eerste.bck 286,5 KB |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 10 jan 2014 : 11:24:07
|
Beste Walter,
En dan nu graag een goede omschrijving van je probleem.
Waar gaat het nu om want dat is me niet helemaal duidelijk. De ECoS zal aan koploper nooit een blok doorgeven, de ECoS geeft aan koploper alleen de bezetmeldpunten door.
Waar gaat het nu verkeerd? Wat gaat er dan verkeerd volgens jouw?
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
Walter Van Oosterwijck
Belgium
23 Posts |
Geplaatst - 10 jan 2014 : 12:21:41
|
Wim,
Bij het eerste gebruik van koploper met Ecos werkte alles normaal (bezetmelders gaven bezet aan maar niet in de juiste blokken), enkel moest ik de nummers van de bezetmelders aanpassen en natuurlijk ook in koploper de van - naar aanpassen. Toen liep het fout, de Ecos gaf blok 16 niet meer aan als bezet. Resultaat de trein bleef doorrijden met alle gevolgen vandien. De bezetmelders van deze blok worden wel op de ecos erkend maar niet op koploper.
met vriendelijke groeten,
Walter |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 10 jan 2014 : 12:41:48
|
Walter,
Dan zal je dat gewoon verkeerd hebben ingevuld denk ik zo maar. Dit soort problemen kunnen wij niet oplossen, dat is een probleem wat je alleen op je eigen baan kunt vinden en oplossen. De logging aanzetten en kijken welk punt (nummer) koploper doorgeeft als je de melders bezet maakt. In de ECoS zit geen filter die het ene melderpunt wel doorgeeft en het andere niet.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
Walter Van Oosterwijck
Belgium
23 Posts |
Geplaatst - 10 jan 2014 : 18:41:10
|
Kan dit niet begrijpen, bezetmelder vervangen en nu werkt het !!!!!
Walter |
|
|
|
Onderwerp |
|