Als ik mijn pc opstart en ik koploper activeer, en dan vervolgens druk op de groene pannekoek dan krijg ik verbinding. Maar vervolgens ben ik de verbinding met zowel de roode als de groene pannekoek kwijt. Met als gevolg dat ik het progamma ook niet meer kan afsluiten ? Wat doe ik fout Heb dit nu al meerderemalen gehad
Eerst op "S" drukken, treinen netjes laten stoppen. Dan komen de pannenkoeken terug. Waarschijnlijk bij globale instellingen "automatisch" starten aangevinkt ?
Even geduld hebben en koploper de baan en de centrale laten initialiseren. En als het na bijvoorbeeld een paar minuten nog steeds niet actief is dus geen groen en rood spiegelei, dan zal er waarschijnlijk een loc door de centrale worden bediend, een snelheid hebben.
Heb gekeken bij globalle instellingen maar dit staat niet aangevink automatiSch. Heb wel het idee wat wim zegt ,maar hoe hef ik dit op er rijd inderdaad een loc met de centrale Ben trouwen snog aan het testen met 1 loc om tekijken of alle bezetmelders goed zijn aan gesloten en gedefineerd
Heb ik geprobeerd wim geen reactie h Heb vervolgens alles afgesloten en opnieuw opgestart, heb loc in blokgezet en vervolgens opgeroepen. Baanvak gaat netjes rood branden en het volgende blok aan gegeven door de loc naar het volgende blok te slepen. Gaat netjes geel branden als zijnde gereserveerd. Dan op automatische gedruk en de loc gaat dan achteruit in plaats van vooruit. Heb bij rijeigenschappen van de loc gekeken en deze staat vooruit aan gevink