Auteur |
Onderwerp |
|
ton rijnaard
Netherlands
50 berichten |
Geplaatst - 13 okt 2013 : 14:46:13
|
Goeden middag koploper gebruikers.
Ik heb een vraag die ik niet in het forum kon vinden (of niet goed gezocht).
Ik heb een intellibox gekoppeld met USB en de T uitgang met loconet componten. Nu heb ik koploper ook ingesteld op loconet en als ik nu een trein met MFX wil in voeren krijg ik in de extra functie niet de extra met E te zien. E de foutmelding dat ik deze moet invoeren. Ik kan dus F5 - F8 niet invoeren bij functies. Al ik dit doe via instellingen per database en keuze intellibox/twincenter van koploper, dan zie ik ze wel maar werken dingen via loconet niet meer zoals de digitale componenten en als de database dan opnieuw opgebouwd word krijg ik geen communicatie meer met de IB. Voor alle duidelijkheid ik gebruik de IB-Com en koploper 8.2 build 10. Wie kan mij helpen met wat ik fout doe
Groeten Ton Rijnaard |
|
ton rijnaard
Netherlands
50 Posts |
Geplaatst - 05 nov 2013 : 20:59:08
|
Goedenavond allemaal,
Ik heb geen reactie mogen ontvangen houd dit in dat ik een erg domme vraag heb gesteld.
Groeten Ton Rijnaard |
|
|
dentheo
Belgium
1758 Posts |
Geplaatst - 05 nov 2013 : 21:59:07
|
Dat denk ik niet Tom, waarschijnlijk te moeilijk. Ik zou het niet weten , geen MFX.
Theo vanop de heide. N+SX+kpl+kplRsd |
|
|
ton rijnaard
Netherlands
50 Posts |
Geplaatst - 05 nov 2013 : 22:08:35
|
Theo,
Bedankt voor de reactie, volgens mij heeft het niets te maken met MFX maar als ik loconet heb geselecteerd dan krijg is de 4 extra optie niet. Terwijl als ik de keuze maak van intellibox zijn ze wel zichtbaar in koploper ik zie dan 4 extra functies met E ervoor. Maar toch bedankt dat je gereageerd hebt.
Groeten Ton Rijnaard |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 05 nov 2013 : 22:23:04
|
Ton,
Tweede Motorola adres invullen bij de loc eigenschappen, dan wijst het verder van zelf. 5 t/m 8 zijn alleen via dit tweede adres te bedienen. Heeft niets met LocoNet te maken.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
ton rijnaard
Netherlands
50 Posts |
Geplaatst - 27 nov 2013 : 19:12:01
|
Wim,
Bedankt voor de reactie maar als je mijn tekst leest doet koploper het wel als ik intellibox kies maar niet als ik loconet kies met aantal stappen 14 (motorola). Misschien toch nog een andere tip.
Groeten Ton
|
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 27 nov 2013 : 20:41:47
|
Ton,
Wat is nu precies je vraag of probleem, zie afbeelding.
En dan op het tabblad de extra functies benoemen voordat je het onderhouden van de loc afsluit.
En zie daar 4 extra functies bij 14 rijstappen.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus
|
Bewerkt door Wim Ros op 27 nov 2013 21:30:12 |
|
|
|
Onderwerp |
|