Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 424 / Bezoekers Vandaag: 5624
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 596
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 aanmaken vaste route
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

prehorst

Netherlands
600 berichten

Geplaatst - 05 mei 2013 :  17:07:03  Toon profiel  Reageer met citaat
Mede spoorders

Bij het invoeren van een vaste route krijg ik bij het afsluiten de melding blok volgorde niet juist.
De route die ik in wil voeren is museumlijn dorp - station, zoals te zien op bijgevoegde printscreen.

Het is de bedoeling dat de route start in blok 106 en vervolgens gaat via blok 107(schuifbrug), 108(afkoppelen wagons), 109(schuifbrug), 110(omlopen loc.), 107, 108(aankoppelen wagons), 106, 86, 85, 88(afkoppelen wagons), 84, 87(omlopen loc.), 86, 85(aankoppelen wagons), 86, 106, en vervolgens de route herhaal.

Het ontkoppelen doe ik met digitalekoppelingen maar deze zijn nog niet in de vaste route ingevoerd

Ik heb volgens mij alles gecontroleerd maar kan niet ontdekken wat ik fout doe, is er iemand die mij op het juiste spoor kan zetten?




Download Attachment: DSC01450.JPG
1471,87 KB

Download Attachment: pre.bck
780,95 KB

Met vriendelijke groeten
Piet Rehorst ( H0 3 rail - selectrix-2000 - decoder63 - Marklin - HAG - Roco - Trix )

Wim Ros

Netherlands
6229 Posts

Geplaatst - 05 mei 2013 :  17:26:05  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros  Reageer met citaat
Piet, als ik die route hier aanmaak dan kan ik na blok 87 kiezen uit 84, 87, 13. In de keuze mogelijkheid komt 86 niet voor, zal dat het probleem zijn?
De melding wil overigens zoveel zeggen als er is geen verbinding tussen blok 87 en 86.

Mvg
Wim

Alleen de waarheid ligt in het midden

s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus
Ga naar bovenaan de pagina

prehorst

Netherlands
600 Posts

Geplaatst - 06 mei 2013 :  11:53:48  Toon profiel  Reageer met citaat
Wim

Ik had inderdaad de verbinding tussn blok 87 en 86 over het hoofd gezien, terwijl ik het toch meerdere malen gecontroleerd heb.
Ik heb het aangepst en het werk zoals het hoort.
Bedankt voor je reactie



Met vriendelijke groeten
Piet Rehorst ( H0 3 rail - selectrix-2000 - decoder63 - Marklin - HAG - Roco - Trix )
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina