Auteur |
Onderwerp |
|
mallepietje410
Netherlands
15 berichten |
Geplaatst - 14 feb 2013 : 22:13:36
|
Wie woont in de buurt van Delden (Twente) en wil me wat verder de diepte in helpen met koploper?
Ik loop tegen wat problemen aan waardoor ik niet verder kom. En wat uitwisseling met mede koploperspoorders lijkt me ook top!
Vast bedankt voor reacties, Jan
|
|
sprinter2012
Netherlands
38 Posts |
Geplaatst - 15 feb 2013 : 08:18:14
|
Misschien wat uit de buurt, maar: bij de Modelspoorclub Zutphen is j.l maandag een beginnerscursus Koploper gestart. De eerste les was j.l maandag. De 2e les maandag 18 februari in het clubgebouw in Zutphen. De les begin om 19.30 uur. Daarna nog 2x een les op de maandagavond. Die beginnen om 19.00 uur. Informatie via j.klooster82@upcmail.nl mvg, John
|
|
|
remunj
Netherlands
1111 Posts |
Geplaatst - 15 feb 2013 : 08:25:32
|
Je kan toch gewoon je vragen ook hier stellen. Zijn maar weinig problemen die niet via het forum opgelost kunnen worden. Zeker als het Koploper technische vragen betreft.
Gr. Eric |
|
|
phdirk
Netherlands
2570 Posts |
Geplaatst - 15 feb 2013 : 19:38:59
|
Hallo Jan,
Ik woon niet (meer) in de buurt van Delden, anders kwam ik graag eens langs. In de omgeving van DOrdrecht, waar ik nu woon is een actieve club Koploperisten, die met enige regelmaat bij elkaar op bezoek komen. Dat zijn altijd heel informatieve bijeenkomsten, ook omdat sommige dingen alleen maar zij te achterhalen als je ziet wat er in werkelijkheid op de baan gebeurd. Ik zou zeker eens in Zutphen gaan kijken. Verder succes bij het vinden van een Koplopermaatje.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
mallepietje410
Netherlands
15 Posts |
Geplaatst - 15 feb 2013 : 20:40:40
|
Bedankt voor jullie tips, maar het is voor mij niet mogelijk om naar Zutphen te reizen...helaas
Vandaar dat ik inderdaad nog steeds hoop op een Koplopermaatje.
Jan |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 15 feb 2013 : 21:21:38
|
Beste Jan, de kortste en snelste manier is je vragen gewoon hier op het forum plaatsen. Mocht het noodzakelijk zijn dan kan er ook nog telefonisch overleg plaatsvinden of via skype of facetime of noem ze allmaal maar op.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
Theo51
Netherlands
48 Posts |
Geplaatst - 17 feb 2013 : 18:12:56
|
Jan, ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Heb het zelfde probleem. Zie door de bomen het bos niet meer, en "je weet niet, wat je niet weet"
Dus, als er mensen in Z.O. Brabant zijn, die hier eens over willen bomen, graag.
Theo |
|
|
JB47
74 Posts |
Geplaatst - 21 feb 2013 : 17:27:51
|
Hallo Jan,
Ik woon in Enschede en wil best een keer langs komen om te zien of ik je helpen kan, maar het hangt er van af wat je problemen zijn, want ook ik loop nog wel eens tegen problemen aan, die overigens hier op het forum vlot altijd worden opgelost. groeten, Jaap |
|
|
Henny
Netherlands
105 Posts |
Geplaatst - 22 feb 2013 : 10:56:01
|
Jan Ik woon in Duiven GLD, ik wil best een keer langs komen, reizen is voor mij geen probleem. Maar dit forum is uitermate geschikt om je vragen te stellen, dus schroom niet om ze te stellen. Laat me weten via de mail, in profiel, wat je vragen zijn? groet
Henny Noordhoek (Duiven gld) IB-H0m-LTD-Koploper |
|
|
mallepietje410
Netherlands
15 Posts |
Geplaatst - 23 feb 2013 : 10:46:23
|
Hallo Henny,
Bedankt voor je aanbod, ik heb Jaap al een mail gestuurd voor hulp. Dubbel lijkt me niet nodig. Wil je toch nog graag de koffie en een keer langs komen, laat me dat dan weten, maken we alsnog een afspraak. Bedankt, Jan |
|
|
Seb
Netherlands
251 Posts |
Geplaatst - 02 mrt 2013 : 07:30:10
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door Theo51
Jan, ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Heb het zelfde probleem. Zie door de bomen het bos niet meer, en "je weet niet, wat je niet weet"
Dus, als er mensen in Z.O. Brabant zijn, die hier eens over willen bomen, graag.
Theo
Theo,
In Valkenswaard zit een modelbaanvereniging die ook met Koploper werkt...de schrijver van de testbaan file zat of zit daar ook bij. Als Veldhovenaar ben ook ik ben destijds een keer daar geweest om wat te brainstormen over de grondbeginselen van Koploper. Na een afspraak waren ze uiteraard heel gewillig met informatie. Mogelijk kan je ook hier eens aankomen en zien hoe Koploper werkt bij een modelbouwer zelf.
Greetz Seb
Marklin fan(tasiebaan), stoom, diesels en elocs Duits/Zwitsers, tijdperk III en IV, K rails, CU 6021 met Koploper, en.... genieten als een kind ! |
Bewerkt door Seb op 02 mrt 2013 07:34:02 |
|
|
|
Onderwerp |
|