Auteur |
Onderwerp |
|
Flmspoorn
Netherlands
33 berichten |
Geplaatst - 10 jan 2013 : 20:47:16
|
Goedenavond. Is er iemand die misschien kan helpen met iets vreemds,het probleem zit in het feit dat ik bij handmatige besturing in koploper een melding krijg na het bedienen van een elektrisch wissel.
Melding: er is geen respons van de centrale eenheid van de trein baan. de lok blijft gewoon rijden maar is niet meer te regelen wel via de handregelaar Profi boss.
de wissel worden bediend door orginele fleischmann schakelaars de voedingen staan los van elkaar.
Als koploper afsluit en de usb uit de laptop haalt deze er weer in doet en koploper opnieuw opstart werkt het weer.
Koploper 8 Loconet Profi Boss
Mvg.
Martin
Klp8 fleischmann loconet
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 10 jan 2013 : 22:08:10
|
Marin,
Wijst op een probleem tussen de USB en PC. Verder wek je een stoorpuls op daar je wisselbediening, dat kan verschillende oorzaken hebben is niet zo 1,2,3 op een forum te achterhalen.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
Flmspoorn
Netherlands
33 Posts |
Geplaatst - 11 jan 2013 : 15:30:10
|
Wim,
Bedankt voor het antwoord ik zal het een en ander maar doormeten ik krijg inmiddels het idee dat er door een wissel (lek)spanning op de rails komt te staan met het omzetten van het wissel.
Mvg
Martin
quote: Oorspronkelijk geplaatst door Wim Ros
Marin,
Wijst op een probleem tussen de USB en PC. Verder wek je een stoorpuls op daar je wisselbediening, dat kan verschillende oorzaken hebben is niet zo 1,2,3 op een forum te achterhalen.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus
Met vriendelijke groet
Martin
N Spoor Flm Kl 7.5 |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|