Auteur |
Onderwerp |
|
Cees Brocaar
Netherlands
269 berichten |
Geplaatst - 09 jan 2013 : 17:03:27
|
Mijne heren,
Is het juist, dat wanneer ik een loc. in een vaste treinroute laat wijzigen van treintype, de variabele gegevens blijven gelden van het vorige treintype?
Alvast dank, Kees
|
|
phdirk
Netherlands
2570 Posts |
Geplaatst - 09 jan 2013 : 17:14:33
|
Hallo Kees,
Wat bedoel je precies met variabele gegevens?. Voor zover ik kan nagaan worden de eigenschappen van het nieuwe treintype volledig overgenomen en blijft er niets hangen van oude eigenschappen.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
Cees Brocaar
Netherlands
269 Posts |
Geplaatst - 09 jan 2013 : 18:04:27
|
Hallo Dirk,
Ik bedoel de gegevens van de variabele treinroute.
Kees |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 09 jan 2013 : 19:37:16
|
Kees,
Ik denk dat de uitleg in de help cq handleiding duidelijk is
{{{{{{{{{{{{Wijzig treintype
Wanneer gekozen is dat de locomotief altijd moet stoppen, is hier de mogelijkheid om van treintype te wijzigen. Denk hierbij aan: de locomotief komt met een zware goederentrein aanrijden en rijdt los weg en haalt een lichte goederentrein op. Het rijgedrag van de locomotief kan gewijzigd worden. Wanneer tegelijkertijd van een locomotief het record wordt gewijzigd in onderhouden locomotieven en door een vaste treinroute, kan de wijziging niet worden doorgevoerd. }}}}}}}}}}}}}
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
Cees Brocaar
Netherlands
269 Posts |
Geplaatst - 09 jan 2013 : 21:15:40
|
Hallo Wim,
Ik had de helpfile gelezen.Dus het citaat was in mijn geval niet nodig. Laat onverlet, dat dit citaat nog geen antwoord geeft op mijn vraag!
Dank, Kees |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 09 jan 2013 : 22:19:20
|
Kees,
Dat ligt er denk ik aan hoe je die variabele route aan de lok hebt gekoppeld, Als dat via het rijwindows is zal het blijven gelden, als het via treintype is niet. Dus onduidelijk hoe je die hebt gekoppeld, en wat je preciese vraag is.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
Cees Brocaar
Netherlands
269 Posts |
Geplaatst - 09 jan 2013 : 23:59:34
|
Hallo Wim,
Dit had het eerste antwoord op mijn vraag moeten zijn! Zo komen we ergens. Ik ga hier eens wat mee testen!
Dank, Kees |
|
|
|
Onderwerp |
|