Na wat gepuzzel, het bouwen van een proefbaantje (Chris B), ben ik nu zover dat ik een werkende baan heb met 24 blokken waarop diverse treinen via koploper automatisch rijden. Met behulp van diverse fora en Wim Ros kreeg ik de zaak aan de praat. Toch is het wellicht makkelijker als je eens "bij de buren" kunt kijken. Ik wil mijn baan graag uitbreiden met de extra's die koploper biedt. (invoegen treinen vanaf kopsporen naar de blokken ect)Het lijkt me daarom leuk om de kennis te delen met gebruikers in het noorden. Daarom doe ik hier een oproep aan de wat gevorderde gebruikers die in de buurt van Drachten wonen...
Ik kan je initiatief alleen maar steunen, al woon ik nu niet in het Noorden des Lands. We hebben in het Zuiden van het land ook een dergelijk clubje en dat werkt inderdaad heel goed. In het begin hadden we regelmatig "klassikale" bijeenkomsten, nu treffen elkaar vaak in kleinere groepen en ook op beursen etc. Ik hoop van ganzer harte dat er in het Noorden ook een dergelijke club van de grond komt.
Ik vind het een goed idee,ik mag graag zelf lang puzzelen en daarna de hulp van leden van het forum inroepen. Heb daar goede ervaringen mee. Een keer bij elkaar buurten kan een grote toegevoegde waarde hebben