Auteur |
Onderwerp |
|
nspoorder
Netherlands
60 berichten |
Geplaatst - 14 aug 2012 : 12:53:33
|
Dag mede spoorders,
1 van mijn loc,s is bezig met leer remmen. Nu staat er in de logging,(verhoog snelheid afremmen 25) Wat te doen? Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Ben.
nb |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
nspoorder
Netherlands
60 Posts |
Geplaatst - 14 aug 2012 : 13:03:25
|
Wat is internet toch mooi. Dank voor uw snelle reactie Wim.
Groet,Ben.
nb |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 14 aug 2012 : 13:29:22
|
Ben,
Er kwam nog een hint binnen waar je misschien iets aan hebt.
quote: Als er ergens in logging staat “verhoog snelheid afremmen” wil dat zeggen dat de afstand te kort is om met de ingestelde snelheden en afremvertraging nog netjes te kunnen remmen. Uit armoede verhoogd Koploper dan maar de volgende keer de snelheid waarmee wordt afgeremd. De loc doet dus niet precies wat er is ingesteld.
Zelf zou ik het zoeken in lagere massasimulatie, andere plek bezetmelders, andere gemiddelde en minimum snelheid enz enz.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
nspoorder
Netherlands
60 Posts |
Geplaatst - 14 aug 2012 : 16:10:40
|
Hi Wim,
Ik ga het een en ander uitproberen. Bedankt.
Groet,Ben.
nb |
|
|
keesm
60 Posts |
Geplaatst - 15 aug 2012 : 09:57:43
|
Ben,
In de helpfile vind je een tabel met instellingen om goed te kunnen leren remmen. Zoek op "tabel" of "leerproces van het remmen"
Kees Moerman |
|
|
nspoorder
Netherlands
60 Posts |
Geplaatst - 15 aug 2012 : 16:08:23
|
Dag Kees,
Zit de hulpfile in koploper? Als ik op help in koploper klik krijg ik heel iets anders.
Groet,Ben.
nb |
|
|
remunj
Netherlands
1111 Posts |
Geplaatst - 15 aug 2012 : 16:43:34
|
Misschien dan eens de helpfile van Paul zijn site downloaden. Deze zit trouwens ook in Koploper zelf. De help functie werkt onderwerp afhankelijk. Als je in een bepaald venster staat en je drukt op help krijg je de info voor dat specifieke onderwerp.
Gr. Eric |
|
|
nspoorder
Netherlands
60 Posts |
Geplaatst - 15 aug 2012 : 18:10:42
|
Hallo remunj,
Het werkt nu,ik moest een help bestandje downloaden in windows. Dank voor de hulp.
Groet,Ben.
nb |
|
|
|
Onderwerp |
|