Auteur |
Onderwerp |
Pagina: 1 2 (of 2) |
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 02 sep 2012 : 17:04:53
|
Beste Frans,
Ja, zo gaat het ergens op lijken.
Overigens wordt het blok waar de trein vandaan gekomen is het beste op de laatste melder van het volgende blok vrijgegeven, dan weet je 100% zeker dat het blok waar hij vandaan gekomen is vrij is. En dat is zeker van belang als je zoals jij dat doet met reedcontacten werkt.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
FransRita
Belgium
19 Posts |
Geplaatst - 02 sep 2012 : 17:14:57
|
Bedankt Wim, nu kunnen we weer verder werken, dat hoop ik toch.
Groetjes Frans |
|
|
FransRita
Belgium
19 Posts |
Geplaatst - 02 sep 2012 : 20:03:18
|
Hallo Wim,
kunt u eens nagaan of deze lijnstukken die bij de blokken moeten horen, juist zijn. Dank bij voorbaat Frans |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 02 sep 2012 : 20:10:00
|
Frans,
Nee deze zijn niet juist.
Even als voorbeeld blok 16, de lijn tussen wissel 64 en wissel 54 is geen onderdeel van blok 16.
Deze lijn kun je het beste toekennen aan de wisselstraat, als je rijdt van blok 16 naar het blok van bestemming, denk dat het blok 8 is.
Mvg Wim.
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 02 sep 2012 : 20:25:23
|
Frans,
Ik heb je een persoonlijke email gestuurd, als je daar eens op in gaat, dan kun je alle vragen tegelijk stellen en kan het direct en onmiddellijk in de praktijk worden gebracht, kost jouw en ons heel erg veel tijd minder. Je kunt natuurlijk ook de maliebaan cursus lezen en uitvoeren, of naar mij simpele voorbeeld kijken. Als dat allemaal geen belletje laat rinkelen, dan weet ik het ook niet meer, en ben je eigenlijk niet te helpen.
Mvg Wim.
|
|
FransRita
Belgium
19 Posts |
Geplaatst - 03 sep 2012 : 12:16:10
|
Hallo Wim,
mijn belletje rinkelt nog altijd niet. De persoonlijke mail van u heb ik niet aangekregen, via de mail zou ik ook wel verder willen gaan, als dat voor u gemakkeler is. Het simpele voorbeeld waar u het over heeft is zo niet direct voor mij simpel, bij het openen van dat voorbeeld kreeg ik een lijst met cijfers, cijfers en nog eens cijfers, daar versta ik niets van. Kunt u me daar wat meer uitleg over geven, via de mail desnoods.
Groetjes Frans |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 03 sep 2012 : 14:05:13
|
Beste Frans,
Dat is een backup van een database, die kun je of moet je als je er iets mee wilt moeten inlezen met RESTORE.
De email is verstuurd via dit forum, je zult deze dus ontvangen op het email adres welke je hier hebt opgegeven.
Mvg Wim.
|
|
FransRita
Belgium
19 Posts |
Geplaatst - 03 sep 2012 : 18:18:16
|
Bedankt Wim !! |
|