Auteur |
Onderwerp |
|
Harald en Alex
Netherlands
79 berichten |
Geplaatst - 07 dec 2011 : 21:00:57
|
Hallo.
Een paar vragen over leer remmen dus.We zijn van centrale overgestapt van een Edits Pro naar IB 650.Nu hebben we dan ook de kans om op 28 stappen te rijden onder DCC en we hebben de eerste loc op deze 28 stappen geijkt.Moeten nu de remgegevens ook verwijderd worden zodat de loc opnieuw leert remmen?
Dan een vraag over de logging en leer remmen.Als we dit aanzetten dan zien we dus niks op het scherm verschijnen.Leer remmen staat bij alle locs aan dan zou je toch zeggen dat er iets moet verschijnen?
Harald & Alex |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
BartSteur
Netherlands
245 Posts |
Geplaatst - 12 dec 2011 : 12:52:39
|
Allen,
Is er ergens een beschrijving/uitleg van de meldingen die in de communicatielogging voorkomen voor leren remmen?
Of algemener, is er een overzicht en uitleg van alle mogelijke meldingen in de communicatielogging?
Groet, Bart |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 12 dec 2011 : 13:19:47
|
Bart,
Bij mij is deze er niet en zal er ook niet komen!
Mvg, Paul. |
|
|
BartSteur
Netherlands
245 Posts |
Geplaatst - 13 dec 2011 : 12:44:14
|
Ha Paul,
Dat is dan duidelijk. Sommige log-berichten zijn duidelijk, maar soms vraag ik me af of ik iets moet veranderen om het remproces te verbeteren. Bijvoorbeeld afremvertraging bij treintype. Of zijn alle meldingen in het log louter informatief en vereist dit geen verdere actie van mijn kant?
Groet, Bart |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 13 dec 2011 : 14:20:09
|
bart,
Twee moet jij eigenlijk iets doen (melding in de trend van): - initieel verhogen snelheid afremmen - Onmogelijk netjes te remmen
Beide geval afstand te kort tussen rem / stopmelder of de massasimulatie in Koploper staat veel te groot.
Misschien zijn er nog meer meldingen maar die heb ik niet bij de hand.
Mvg, Paul. |
Bewerkt door PaHaSOFT op 13 dec 2011 19:58:40 |
|
|
BartSteur
Netherlands
245 Posts |
Geplaatst - 13 dec 2011 : 16:54:48
|
Ha Paul,
Dat zijn volgens mij net de twee die ik bedoelde.
Bedankt.
Groet, Bart |
|
|
|
Onderwerp |
|