Ik ben nu dus aan het stoeien met koploper, en de acties lijkt me een leuke speeltuin. Maar eerst wil ik wat meer te weten komen van de routes. Ik wil eens proberen om die te integreren vooralleer ik met de acties begin. Nu zou ik graag wat voorbeelden hebben zodat ik die eens kan bestuderen. bvb hoe kan ik mijn reizigers treinen verplichten aan een bepaald perron een x aantal tijdseenheden te stoppen. Ervoor zorgen dat mijn goederen niet via bepaalde sporen door mijn station rijden,(dat heb ik denkelijk al uitgevogeld, hoe krijg ik een bepaalde lok (treintype) op een bepaald opstelspoor, en nog meer dingen die via routes mogelijk zijn. Ik lees wel in de helpfile, maar met voorbeelden is het toch wat gemakkelijker om eea te snappen. Is er hier op het forum een mogelijkheid om databases te delen? een database van databases? of zijn er personen die denken dat hun database wel enkele mooie voorbeelden bevat? Ik zie wel wat de reacties zijn.
Ok, dit zijn prima voorbeelden, hier kan ik eens in gaan sneuken. Is wel van categorie "professional" heb ik de indruk, maar prima. Moest er nog iemand zijn die wil delen maar dan de categorie "beginner" Graag dan.