Auteur |
Onderwerp |
|
jannooijen
Netherlands
7 berichten |
Geplaatst - 26 aug 2011 : 11:55:52
|
Hallo Kan iemand mij helpen a u b. Nadat ik met behulp van clubleden mijn 'maliebaan 'uitbreidde met spiraal en schaduwstation, kon ik tot blok 8 alle draden 1 voor een aan de S88 bevestigen ; beginnende met 65.1 65.2 voor blok 1 enz. Telkens werd lijn blok blauw als loc in / op dat blok stond, en betreffende bezetmeldpunt geel. Bij blok 8 ; 66.7 ;bleef lijn blauw; ook als loc van baan verwijderd was . Maakte alle draden los en begon opnieuw. Nu wordt geen enkel blok meer blauw, en geen enkel bezetmeldpunt geel! Rara hoe kan dat? Wel rijdt loc als draad aan s 88 zit via pc muis en via multimaus Instellingen per database via Algemeen zijn ook niet veranderd. Zet uiteraard schild op groen, maar het lukt niet de indicatie blauwe lijn blok en gele bezetmeldpunt te zien op mijn scherm, Om zo doende stap voor stap elke draad te verbinden met s88; ter controle dat alleen die betreffende blokken blauw en bezetmeldpunt geel worden; waar stroomdetectie is. Op U verzoek maak ik gaarne printscreens van windows op mijn scherm die eventueel van toepassing kunnen zijn. Bijgevoegd bijlage baan. Vriendelijke groet Jan Nooijen
Download Attachment: Baan17-7-2011.bck 28,21 KB |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 26 aug 2011 : 12:28:09
|
Jan, je database is helaas niet inleesbaar. Maar heb je de digitale onderdelen bij de bezetmelder wel goed ingevuld? Als de eerste 8 van de melder het wel doet zal de rest ook moeten werken en zal het een instel probleem zijn, dan wel van de s88XPressnetLI of die van koploper. Als geen enkel meldpunt het meer doet, dan even rechtstreeks contact met mij opnemen, dan heeft het verder niets met koploper te maken.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
Bewerkt door Wim Ros op 26 aug 2011 14:13:50 |
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|