Auteur |
Onderwerp |
|
DVisser
Netherlands
63 berichten |
Geplaatst - 25 mrt 2011 : 12:38:58
|
Geachte forumbezoekers,
Enige tijd geleden heb ik een upgrade uitgevoerd op mijn Twin-Center, hierdoor zou het ook mogelijk zijn om meer dan 8 loc-functies aan te sturen. Ik krijg het echter niet voor elkaar dit in Koploper zichtbaar te krijgen, d.w.z. ik kom niet verder dan de 8 functies die ik daarvoor ook al kon aansturen. Heeft iemand hier wellicht ervaring mee?
Met vriendelijke groet, Dick Visser |
|
bellejt
Belgium
454 Posts |
Geplaatst - 26 mrt 2011 : 11:10:38
|
Versie koploper ? In je locprogrammatie (onderhouden locomotieven) , veld functies zal je er heel wat meer moeten zien (20 + 4 extra).
greetings,groetjes,salutations,Johnny T Koploper-ECOS2 + 3 boosters-P4 |
|
|
DVisser
Netherlands
63 Posts |
Geplaatst - 26 mrt 2011 : 12:05:29
|
Sorry, ik werk met Koploperversie 7.2. Misschien ook nog goed om te vermelden dat ik met het Twin-Center de functies (boven de F8) wel goed kan aansturen, maar in Koploper verschijnen bij Onderhoud Locomotieven nog steeds maar 8 functies (+ 4 extra, maar die werken alleen met een ander decodernummer). Ik zou er dus ook heel graag 20 zien verschijnen.
Groet, Dick
|
|
|
bellejt
Belgium
454 Posts |
Geplaatst - 26 mrt 2011 : 16:37:30
|
test gedaan en bij instelling IB kan je dus maar 8 functies selecteren in koploper.Ik heb Ecos en daar heb ik ze allemaal.Mss een mailtje naar Paul sturen via www.pahasoft.nl.
greetings,groetjes,salutations,Johnny T Koploper-ECOS2 + 3 boosters-P4 |
|
|
DVisser
Netherlands
63 Posts |
Geplaatst - 27 mrt 2011 : 21:42:44
|
Zal ik doen, bedankt voor het uitzoeken.
Met vriendelijke groet, Dick |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
|
Onderwerp |
|