Auteur |
Onderwerp |
|
Frans 045
Netherlands
86 berichten |
Geplaatst - 01 mrt 2011 : 10:57:47
|
Hallo,
Voor het tweede deel van de baan heb ik een Arnold booster ingebruik. Nu constateer ik dat deze booster slechts 16.40V afgeeft terwijl de IB 18.70V produceerd. Iemand enige ervaring hiermee, want op deze manier denk ik problemen te krijgen wanneer de loc over beide delen rijd.
Ik heb maar dat hoor ik graag ook nog een interface van Arnold, maar kan ik deze inzetten voor het tweede gedeelte, en levert deze meer rijspanning op. Ik ben een behoedzaam met het aansluiten voordat er dingen kapot gaan.
Hoor graag van jullie,,
frans
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
Frans 045
Netherlands
86 Posts |
Geplaatst - 01 mrt 2011 : 15:39:05
|
Hoi Wim,
Wim, geef me eens advies wat wel te gebruiken als je wil. Jij kent mijn modelbaan en weet wat ik nodig heb. Het gaat om het blauwe gedeelte. Dank frans
Download Attachment: Frans.jpg 723,55 KB |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
Bernhard Keizer
Netherlands
44 Posts |
Geplaatst - 01 mrt 2011 : 16:17:19
|
Hallo,
Mag een Uhlenbrock Power 6 ook ?.
mvg,
Bernhard
PS Ik heb er een over via Email |
Bewerkt door Bernhard Keizer op 01 mrt 2011 18:02:18 |
|
|
Roadman
137 Posts |
Geplaatst - 01 mrt 2011 : 19:02:00
|
Goedenavond,
Aangezien ik nog veel moet leren over het programma Koploper en dus ook veel lees op dit forum over allerlei onderwerpen die te maken hebben met dit programma kan ik niet helemaal thuis brengen wat een vraag over een Arnold Booster te maken heeft met dit programma. Kan er niets over vinden in de helpfile of hoort deze vraag wellicht niet op dit forum gesteld te worden en is-t-ie een beetje verdwaald ?
Groetjes, Fred
N-spoor/tijdperk III en IV/Duitsland/IB/Koploper |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
Spoor1
104 Posts |
Geplaatst - 01 mrt 2011 : 21:28:52
|
Fred,
quote: Oorspronkelijk geplaatst door Roadman
Aangezien ik nog veel moet leren over het programma Koploper en dus ook veel lees op dit forum over allerlei onderwerpen die te maken hebben met dit programma kan ik niet helemaal thuis brengen wat een vraag over een Arnold Booster te maken heeft met dit programma. Kan er niets over vinden in de helpfile of hoort deze vraag wellicht niet op dit forum gesteld te worden en is-t-ie een beetje verdwaald ?
Gelijk heb je. Deze vraag kan beter gesteld worden op BNLS (http://www.beneluxspoor.net/) of 3railforum (http://forum.3rail.nl/)
Groetjes Robby |
|
|
administrator
Netherlands
347 Posts |
Geplaatst - 01 mrt 2011 : 21:31:26
|
ook op modelspoorwijzer.net kan deze vraag gesteld worden
www.modelspoorwijzer.net
Met vriendelijke groet Erwin |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
Frans 045
Netherlands
86 Posts |
Geplaatst - 02 mrt 2011 : 11:10:57
|
Hoi,
Mannen, ondanks waar de vraag ook gesteld is ik ben geholpen. Dank je Wim.
Frans. |
|
|
|
Onderwerp |
|