Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 161 / Bezoekers Vandaag: 2597
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 399
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Hulp gevraagd in Zeeuws Vlaanderen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

BreMCN

Netherlands
4 berichten

Geplaatst - 12 jan 2011 :  11:08:30  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste forum leden,

Ik ben een absolute beginner in de digitale wereld. Na jarenlang analoog gereden te hebben wil ik overstappen op digitaal. De eerste locs zijn al omgebouwd en ben in het bezit van een intelliebox. Ik zit al dagen achter de computer en begin langzamerhand achter mijn oren te krabben met de gedachten waar ik aan begonnen ben. Zo simpel is het dus allemaal niet. De CV's, s88 bussen en bytes vliegen om mijn oren. Ik dacht even een decoder er insteken en hop op weg zijn we. Dus niet! Ik ga door met digitaliseren en ga eerst alles rustig eens proberen met een klein testbaantje. Deze wil ik direct met koploper gaan besturen. Wat heb ik minimaal nog meer nodig om te starten? Ik lees over bezet -en terugmeld decoders. Maar zijn beide echt noodzakelijk? Ik heb plannen voor een grote baan met veel te verwachten problemen. Daarom ben ik op zoek naar een betrouwbaar persoon uit Zeeuws Vlaanderen waarmee ik zo nu en dan om advies kan vragen?

Groet BreMCN

Wim Ros

Netherlands
6229 Posts

Geplaatst - 12 jan 2011 :  11:24:34  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wim Ros  Reageer met citaat
Hallo Barry,