Auteur |
Onderwerp |
|
makking
Netherlands
28 berichten |
Geplaatst - 23 dec 2010 : 10:52:03
|
Goede morgen mede forum leden. Ik heb een fleischmannlok BR051 cat:nr4177 gekocht via marktplaats Ik rij met koploper 2 rail gelijkstroom kan iemand mij vertellen waar ik een ombouwbeschrijving naar digitaal kan vinden. Heb ik misschien een miskoop gedaan? Weet iemand misschien raad? M VR GR Hans Makking
monkey |
|
PeterV
14 Posts |
|
Roadman
137 Posts |
Geplaatst - 23 dec 2010 : 11:25:14
|
Hallo Hans,
Dit is geen vraag voor dit forum. Hier worden alleen vragen behandelt over het software programma "Koploper" en niet inzake het ombouwen van een lok.
In zou, als ik jou was, je vraag op een ander forum zetten (er zijn er velen; even via google bv. opzoeken. Daar zul je ongetwijfeld verder geholpen worden.
Groetjes, Fred.
N-spoor/tijdperk III en IV/Duitsland/IB/Koploper |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 23 dec 2010 : 11:41:21
|
Heren, als we dan toch een antwoord geven laten we dan wel het juiste antwoord geven, en geen ombouwbeschrijvingen geven voor een N -lok als het om een H0-Lok gaat. Daar heeft hij helemaal niets aan.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
makking
Netherlands
28 Posts |
Geplaatst - 23 dec 2010 : 14:04:14
|
Beste Wim Ik ben mij er zeer van bewust dat dit forum voor koploperproblemen is,ik heb er nl zelf ook al heel veel aan gehad. Mijn baan wordt aangestuurd door koploperen werkt goed. ik wilde allen een lok ombouwen maar mijn baan is 2 rail systeem en de BR051 is 3 railsysteem dus mijn enige vraag is of dit klopt.
Even voor Fred Ik zal nooit meer een vraag op het forum plaatsen die er niet thuis hoort.maar ik dacht och treiners onder elkaar.
M VR GR Hans Makking
monkey |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 23 dec 2010 : 15:15:50
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door makking
Beste Wim Mijn baan wordt aangestuurd door koploperen werkt goed. ik wilde allen een lok ombouwen maar mijn baan is 2 rail systeem en de BR051 is 3 railsysteem dus mijn enige vraag is of dit klopt.
Oh, maar daar rep je overigens met geen woord over in je openingsvraag. De 4177 is overigens gewoon een gelijkstroom lok.
Als er dus aan de lok verbouwd is, dan is hier niet zo een twee drie een antwoord op te geven, want wie heeft die ombouw gedaan, en hoe is die ombouw gedaan, het is in ieder geval niet origineel.
Maar stel gerust je vragen als je die hebt, geen enkel probleem. Maar stel ze niet op meerdere forum tegelijk, daar heb ik nu weer een hekel aan.
Maar zoals je ziet duidelijke vragenstellen is een must, want nu komt er ineens een aap uit de mouw.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
Spoor1
104 Posts |
Geplaatst - 23 dec 2010 : 16:30:37
|
Hans,
quote: Oorspronkelijk geplaatst door makking
Ik zal nooit meer een vraag op het forum plaatsen die er niet thuis hoort.maar ik dacht och treiners onder elkaar.
Dit soort vragen kun je beter op een techinsich forum stellen waar ze je beter kunnen helpen.
Groetjes, Robby |
|
|
|
Onderwerp |
|