Auteur |
Onderwerp  |
|
RonaldMeijer
Netherlands
26 berichten |
Geplaatst - 06 nov 2010 : 15:12:05
|
Als ik backup file van een collega spoorder wil "restoren" krijg ik de volgende melding:
"De structuur van de gegevens in de database moet worden gewijzigd. Na deze wijziging moet Koploper worden afgesloten, voordat je weer kan gaan rijden. Deze conversie vindt eenmalig plaats"
en krijg ik een verder lege koploper database voorgeschoteld en ook lege files in de database directory van deze file. (NB bck file is gemaakt in dezelfde koploper versie die ik gebruik en met andere bck's heb ik deze melding nooit gezien)
Kan iemand mij vertellen hoe dit op te lossen cq waar het probleem zit. Welke wijziging wordt bedoeld en hoe doe je dat ?
Alvast bedankt
Ronald Meijer
|
Bewerkt door RonaldMeijer op 06 nov 2010 15:13:05 |
|
Wissels
Netherlands
1450 Posts |
Geplaatst - 06 nov 2010 : 15:31:55
|
Hallo Ronald,
het bestand is vermoedelijk verminkt geraakt bij het verzenden. Vraag of de ander het bestand nog een keer stuurt maar dan ingepakt met winzip of winrar oid.
met vriendelijke groet,
Walter
Marklin testbaan met 6021/6050 Vaste baan met Central Station 1 Reloaded. Doe wat je zegt, dan lieg je niet. |
 |
|
RonaldMeijer
Netherlands
26 Posts |
Geplaatst - 06 nov 2010 : 15:34:43
|
Walter
Bedankt maar bestand is al als zip.file verstuurd dus dat kan het niet zijn denk ik
Groet
Ronald
|
 |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
RonaldMeijer
Netherlands
26 Posts |
Geplaatst - 06 nov 2010 : 15:52:48
|
Wim
Ja dat doe ik en ik krijg dan netjes een bck file in mijn backup directory van zo'n 100 kB dus voor zover ik het kan beoordelen lijkt dat goed te gaan (maar blijkbaar toch niet)
Ronald |
 |
|
bellejt
Belgium
454 Posts |
Geplaatst - 06 nov 2010 : 16:12:57
|
plaats het bestandje hier mss eens.We zien dat of het bij ons gaat.
greetings,groetjes,salutations,Johnny T Koploper-ECOS2 + boosters-P4 |
 |
|
ouwerling
Netherlands
32 Posts |
Geplaatst - 07 nov 2010 : 08:28:53
|
Hallo,
Ik ben die collega en hierbij het file dat Ronald, nadat ik t hem per Email heb gestuurd, probeert te openen.
Download Attachment: Jeroennieuw6.bck 110,74 KB
Vr Gr
Jos
IB Basic, Uhlenbrock Loconet wissel en bezet meld dekoders, Koploper, Fleischmann N spoor, Periode V |
 |
|
Wissels
Netherlands
1450 Posts |
Geplaatst - 07 nov 2010 : 08:39:38
|
Hallo Jos,Ronald, allen,
er is niks mis met dit bestand, dus Ronald kan hem via het forum opnieuw downloaden. Let wel het bestand is gemaakt met de allerlaatste koploperversie build 7.1.2 .
met vriendelijke groet,
Walter
Marklin testbaan met 6021/6050 Vaste baan met Central Station 1 Reloaded. Doe wat je zegt, dan lieg je niet. |
 |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
RonaldMeijer
Netherlands
26 Posts |
Geplaatst - 08 nov 2010 : 01:16:53
|
Walter,
Even verlate reactie ivm feit dat ik op reis was maar Jos had al actie genomen
Bedankt en inderdaad deze werkt bij mij ook. Het zal dus aan de zip/upzip acties te wijten zijn, zullen we eens naar kijken
en Wim ik rijdt zelf ook met vaste routes maar daar kan je best een heel gevarieerd treinenverloop mee creeren
Iedereen bedankt we kunnen weer verder
Groet
Ronald |
 |
|
|
Onderwerp  |
|