Auteur |
Onderwerp |
|
manneke
Netherlands
8 berichten |
Geplaatst - 14 okt 2010 : 19:37:16
|
geachte heren, ik zou graag de geluiden willen gebruiken, maar kan deze niet openen. Het zijn rar bestanden. ook in media-player zijn deze niet te beluisteren. Wel onder quick-time player. Wat moet ik doen? Groet, Theo. |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
rkorporaal
7 Posts |
Geplaatst - 10 okt 2012 : 16:57:36
|
Help, ik heb een algemene vraag over de functies. Ik heb eeb Bemo Allegra met 20 fubcties, mijn Intellibox heeft er 4 en in koploper vind ik er 12. Wat doe ik om die 8 andere ook te kunnen gebruiken.
Ben pas digitaal gaan werken en nieuw op dit forum, misschien is dit niet de juiste plaats, excuses daarvoor.
b v d, Rob Korporaal |
|
|
phdirk
Netherlands
2567 Posts |
Geplaatst - 10 okt 2012 : 17:42:44
|
Hallo Rob,
Ik vrees een andere centrale kopen. Nu merk je dat de IB een oudere generatie centrale is en met moeite 12 functies aankan. De nieuwe generatie centrales hebben wat dat betreft meer in huis. Aan de andere kant moeten de centrales ook weer niet te slim zijn, want Koploper moet wel de baas blijven en de centrale moet geen functies van Koplopers gaan overnemen, want ook hier geldt dat twee machinisten op één bok ruzie wordt.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
Henny
Netherlands
105 Posts |
Geplaatst - 11 okt 2012 : 11:07:29
|
heb zelf ook de Allegra, stuur via de functies bij de loc de geluiden aan. werkt prima. Alleen niet vanaf de IB, maar wel via Koploper
Henny Noordhoek (Duiven gld) IB-H0m-LTD-Koploper |
|
|
Jan10
Netherlands
31 Posts |
Geplaatst - 19 apr 2016 : 13:28:24
|
Hoe kan ik de geluiden op cd branden want de brandprogramma's herkennen RAR niet. |
|
|
phdirk
Netherlands
2567 Posts |
Geplaatst - 19 apr 2016 : 15:55:34
|
Hallo Jan,
Rar-files zijn gecomprimeerde files. Die zou je op zich wel op een CD kunnen zetten, maar dan geven ze nog steeds geen geluid. Als je ze wilt beluisteren moet je de rar-bestanden eerst uitpakken met bv winzip oid. Meestal lukt dat wel door op de bestandsnaam te gaan staan en dan op de rechtermuisknop te klikken. Dan komt er een menu, waarbij één van de opties 'Alles uitpakken' is.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
Jan10
Netherlands
31 Posts |
Geplaatst - 20 apr 2016 : 13:10:14
|
Bedankt voor je reactie Dirk.Op de pc heb ik wel geluid er verschijnt 'n soort window ik denk van media speler maar het branden lukt niet. Gr.Jan |
|
|
Jan10
Netherlands
31 Posts |
Geplaatst - 20 apr 2016 : 13:40:54
|
Het is gelukt om de bestandjes op cd gezet te krijgen. |
|
|
|
Onderwerp |