Hallo helpers in de nood, Ik heb twee decoders 5211 met powermodule 5215. No.1 met dip 2357 en no.2 met dip 357 Van de acht wissel C-rails met M drive werkt er maar één n.l. wissel 7 maar niet op uitgang 7 maar op uitgang 5.Bij testen heen en weer hoor ik in een paar wissels een heel zacht tikje.Heb wel eens gelezen dat alle gele wissel draden met elkaar verbonden moeten worden? Bezetmelders en loks reageren goed in KL. Wie help me uit de nood. Wat heb ik fout gedaan of vergeten? Bij voorbaat dank. Simon Neeleman
het probleem is mogelijk al eerder besproken op het 3rail forum, volg de onderstaande links, met dank aan een mede hobbyist die mij hierop attent maakte.
Hallo helpers in de nood, De viesman decoders vervangen door Marklin 83 en ook losse decoder met aandrijving in de rail Zelfde verschijnselen.wel/niet, op verkeerd adres reageren enz. Bij digitale onderdelen het aantal 2 veranderd in 0 (nul) en de wissels ingevoerd in het CS 1. Nu werkt het perfect. Mvg Simon Neeleman (een gelukkige koploper)