Auteur |
Onderwerp |
Pagina: 1 2 (of 2) |
dentheo
Belgium
1758 berichten |
Geplaatst - 08 mei 2010 : 14:09:39
|
Administrator... als je laat bestellen uit buitenland dan wel even postcode check afzetten, mijn bestelling wil hij NIET.
Waarom bankrekeningnr nodig bij bestelling ?? Ook met check op buitenlandse nummers ??
Theo
Theo vanop de heide. N+SX+kpl+kplRsd |
|
rjr
Netherlands
144 Posts |
Geplaatst - 08 mei 2010 : 15:22:17
|
En wat is precies de prijs? bij de omschrijving staat: De adapter kost E9,99.
maar bij het invullen van het aantal wordt 9.95 vermeld als prijs (is niet z'n groot verschil, maar toch wel iets )
Groet, Roelco |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 08 mei 2010 : 18:38:48
|
Yep, en volgens mij klopt er geen hout van de berekening, of er moet iemand dollar tekens in zijn ogen hebben en zich erg rijk rekent.
Want bij mij op mijn rekenmachine is (3 x 9,99) +3,50 = 33,47
En geen 93,35 zoals in de bestelling bevestiging staat.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden |
|
|
administrator
Netherlands
347 Posts |
Geplaatst - 09 mei 2010 : 13:18:42
|
Prijs moet zijn 9.99 per stuk
En de prijs berekeing op het print formulier is ook aangepast.
Voor de belgische postcode's en rekening nummers ga ik een aanpassingmaken.
Met vriendelijke groet Erwin |
|
|
administrator
Netherlands
347 Posts |
Geplaatst - 09 mei 2010 : 20:21:25
|
Belgische rekeningnummer worden nu ook geaccepteerd
Formaat: AAA-BBBBBBB-CC
|
|
vandermaas-almere
Netherlands
40 Posts |
Geplaatst - 10 jun 2010 : 22:38:48
|
Is de driver ook te gebruiken met de USB/RS232 kabel van LGB ik gebruik Win7 en daar zitten alleen drivers bij tem XP.
Gerard van der Maas GSG 327
LGB/Win7/Kopl 7.0.3 |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
vandermaas-almere
Netherlands
40 Posts |
Geplaatst - 11 jun 2010 : 18:25:33
|
Wim bedankt voor de reactie alleen hoe kom je daar achter.
Artikelnummer van LGB 55068 en verder zit er geen informatie bij. Op de cd-rom staat het bestand (voor XP) ser2pl
In het .inf bestand dit bestand staat gelukkig Copytight, Profilic dus dat ziet er goed uit.
Als ik op de pagina van het bestelformulier de drivers wil downloaden dan geeft hij aan deze niet te kunnen vinden.
Ik heb meteen even op hun site .tw gekeken maar daar kon ik hem ook zo snel niet vinden
Enig idee hoe ik de drivers kan bemachtigen
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet
LGB/Win7/Kopl 7.0.3 |
|
|
vandermaas-almere
Netherlands
40 Posts |
Geplaatst - 11 jun 2010 : 18:29:24
|
Even een herziening, net nogmaals geprobeerd en komen er wel mappen en bestanden naar voren maar geen driver voor Windows 7.
Klopt dat?
Met vriendelijke groet
LGB/Win7/Kopl 7.0.3 |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
vandermaas-almere
Netherlands
40 Posts |
Geplaatst - 11 jun 2010 : 20:27:56
|
Wim, Wederom bedankt. In de release note stond: NOTE: For Windows 7, please use RC build 7100 or above.
Maar ik hoefde niets te doen en kreeg netjes de melding dat com7 aangemaakt was.
Inmiddels getest en werkte subliem.
Met vriendelijke groet
LGB/Win7/Kopl 7.0.3 |
|
|
stederswalda
Netherlands
6 Posts |
Geplaatst - 01 sep 2010 : 20:36:10
|
Hallo allemaal, Ik ben voor het eerst hier op dit forum en heb een probleem met de USB converter. Ik heb alles geprobeerd maar krijg steeds de melding als ik kl.opstart en op de groene spiegelei klik dan krijg ik de mededeling,De service ZL PORT I0 is niet gestart. Wie heeft hier eventueel een antwoord op?
Wim Stuurwold.
2rail IB H0 Kopl. |
|
|
Agebe
Netherlands
402 Posts |
Geplaatst - 01 sep 2010 : 22:31:57
|
Wim,
quote: De service ZL PORT I0 is niet gestart.
De mededeling die je krijgt slaat niet op de com poort. Maar is een mededeling van de parallelle poort, welke gebruikt wordt om decoder63 /OM32 aan te sturen. Zolang je geen van beide gebruikt of geen printer poort hebt kan je beter dit in koploper niet gebruiken. Best kans dat je USB converter gewoon werkt.
Mocht je wel een van de twee gebruiken is het ook noodzakelijk om een USB naar par.poort te gebruiken als deze niet aanwezig is. Misschien is het handig om je database te plaatsen. en te vertellen wat je precies gebruikt! Mvg Ab Boezerooij
(Koploper,ECOS-IB,HSI-88, HO, NS) |
Bewerkt door Agebe op 01 sep 2010 22:35:46 |
|
|
stederswalda
Netherlands
6 Posts |
Geplaatst - 02 sep 2010 : 15:11:03
|
Hallo Ab, Hierbij mijn baan.
Wim Stuurwold
Download Attachment: Hoofdbaan.bck 93,02 KB
2rail IB H0 Kopl. |
|
|
Agebe
Netherlands
402 Posts |
Geplaatst - 02 sep 2010 : 16:49:00
|
Hallo Wim,
In je database zie ik dat je gebruik maakt van dec63 voor de wissel sturing. Deze maakt gebruik van de LPT poort (nr.1). Als dit eerst wel werkte, heb je dan een andere PC in gebruik? Kijk ook voor de zekerheid of zlportio.dll aanwezig is in de koploper directory. Controleer of dec63 op de lpt poort is aangesloten!
Mvg Ab Boezerooij
(Koploper,ECOS-IB,HSI-88, HO, NS) |
|
|
stederswalda
Netherlands
6 Posts |
Geplaatst - 02 sep 2010 : 17:50:59
|
Hallo Ab, Ja ik heb een andere laptop genomen en heb de instelling veranderd en het werkt feilloos. Hartelijk dank voor je snelle support en oplossing.
m.vr.gr. Wim Stuurwold
2rail IB H0 Kopl. |
|
|
fritskuijer
1 Posts |
Geplaatst - 02 feb 2011 : 19:19:34
|
Is de de adapter nog te bestellen en zo ja is dit ook mogelijk vanuit Duitsland,wat zijn dan de verzendkosten? gr Frits |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 02 feb 2011 : 21:51:26
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door fritskuijer
Is de de adapter nog te bestellen en zo ja is dit ook mogelijk vanuit Duitsland,wat zijn dan de verzendkosten? gr Frits
Ja, zolang het boven aan al deze berichten op het forum staat is hij te bestellen Tijd voor een aktie! Klik hier voor de USB Adapter
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
administrator
Netherlands
347 Posts |
Geplaatst - 04 feb 2011 : 17:45:20
|
naar duistland is wel mogelijk.
stuur even een mail naar info@
dan stuur ik je de kosten voor duitsland toe.
|
|
BertusW
3 Posts |
Geplaatst - 17 feb 2011 : 11:37:52
|
In de posten die ik heb gelezen ben ik er niet helemaal uitgekomen. Ik heb een usb-omzetter, maar toen ik die kocht (vrij lang gleden) was daar geen software bij. Nu heb ik de drivers wel gedownload, maar hoe moet dat nu verder. Het zal dan werken, d.w.z. WinXP zal het ding herkennen als 'erbij behorend'. Maar moet ik dan dit nog definiëren of zo als com-poort in een of andere instelling. Kan iemand mij daarin helpen?
Groet,
Wil Matser (66, dus het gaat wat moeizamer) |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 17 feb 2011 : 12:30:29
|
Wil,
Je stopt de USB connector in de PC, in aparaten beheer (configuratie scherm) kun je bij COM/LPT zien welke comport er is aangemaakt door de USB to Serial converter.
Ook kun je koploper opstarten en de lijst met compoorten open, en de USB aansluiting eruit trekken, dan zal er een comport met een bepaald nummer verdwijnen, stop je de stekker er weer in zal dat nummer weer verschijnen.
Dat is de comport die je moet selecteren uit die lijst, verder vul je dan de juiste baudrate in als dat van toepassing is, is digital systeem verschillend en afhankelijk. En als je dat gedaan hebt kun je verbinding maken met je digitale systeem.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden
s88SD16-n s88XPressNetLI LocoNet-Interface s88LN xTreme Keerlus |
|
|
BertusW
3 Posts |
Geplaatst - 17 feb 2011 : 13:48:42
|
Dag Wim,
Alvast bedankt voor nu. Dat ga ik vanavond gelijk proberen. Ik laat het nog wel weten.
Groet,
Wil |
|
|
BertusW
3 Posts |
Geplaatst - 17 feb 2011 : 22:19:17
|
Hallo Wim,
HET WERKT!!!
Bedankt,
Groet,
Wil |
|
|
Fleur
Barbados
67 Posts |
Geplaatst - 14 dec 2011 : 16:57:35
|
Ahoi Administrator,
Zijn die USB adapters nog steeds verkrijgbaar? Zo ja, een beetje uitleg om hem te bestellen vanuit belgië? ( IBAN, BIC )
Groetjes,
Fleur |
|
|
administrator
Netherlands
347 Posts |
Geplaatst - 28 dec 2011 : 19:00:07
|
Zekers nog steeds te bestellen.
Even de informatie die op het bestel formulier staat in de mail vermelden.
Alleen voor buitenlandse bestellingen!
|
|
ffxpvc
Belgium
67 Posts |
Geplaatst - 27 aug 2012 : 16:24:07
|
Administrator,
Ik neem aan dat de USB adapters nog te bestellen zijn. Immers ik heb er 2 besteld maar nog geen e-mail ontvangen voor betaling.
Wat is de levertijd ?
PS waarom moet ik mijn bankrekening nr opgeven ?
vr. groeten Danny |
|
|
Pagina: 1 2 (of 2) |
Onderwerp |
|