Auteur |
Onderwerp |
Pagina: 1 2 (of 2) |
administrator
Netherlands
347 Posts |
Geplaatst - 27 aug 2012 : 21:51:33
|
Vanvond worden de bestellingen weer verwerkt en gaan er weer diverse usb adapters op de post.
ik was even in afwachting van de nieuwe voorraad.
Met vriendelijke groet Erwin |
|
|
Papanero
Belgium
3 Posts |
Geplaatst - 26 nov 2012 : 18:44:47
|
Hallo,
Ik probeer al enkele dagen de USB naar serieel adapter te bestellen maar na het klikken op "Bestellen" krijg ik telkens de volgende foutmelding: Server Error500 - Internal server error. There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.
Dus ofwel is er een probleempje met de bestelpagina, ofwel is er een probleempje met de bevestigingspagina (en in dat geval heb ik dus al een hele boel adapters besteld, maar eigenlijk is één wel genoeg )
Met vriendelijke groeten,
Paul |
|
|
Leeuwinga
Netherlands
31 Posts |
Geplaatst - 05 dec 2012 : 17:00:59
|
Ik zou maar even voorzichtig aan doen met het bestellen van deze kabels. Ik heb er net twee gekregen en zijn ook weer retour gegaan. Werkten gewoon niet, ik ben zeker geen computer analfabeet maar de drivers laten zich niet installeren. Daarbij moet ik zeggen dat de ondersteuning van de verkopende partij geen hoodprijs verdiend. Ik heb de kabels retour gezonden waarbij ik reken dat het aangekochte bedrag terug gestort word. |
Bewerkt door Leeuwinga op 12 dec 2012 15:34:15 |
|
|
Leeuwinga
Netherlands
31 Posts |
Geplaatst - 12 dec 2012 : 15:36:52
|
Helaas nog niets gehoord van die heer Kooij, Zou ie in de zak gestopt zijn om naar Spanje te verdwijnen Kreeg nog wel een mail van dhr. Wim waarbij hij zijn kabels aanprijst...... lijkt verdraaid wel dat alle leden handel bedrijven via dit forum... |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
Agebe
Netherlands
402 Posts |
Geplaatst - 12 dec 2012 : 18:04:11
|
Hallo zondernaam,
quote: Gebruikt Prolific chipset
Dit is de juiste Chipset en werkt met de juiste software drivers bij mij al jaren. En wordt ook nog eens automatisch door windows geupdated.
quote: lijkt verdraaid wel dat alle leden handel bedrijven via dit forum...
Valt wel mee hoor..... Zal er toevallig es eentje uit lichten: http://leeuwinga.nl
Mvg Ab Boezerooij
(Koploper,ECOS-IB,HSI-88,3x tams booster B1, HO, NS) |
|
|
Leeuwinga
Netherlands
31 Posts |
Geplaatst - 13 dec 2012 : 14:46:42
|
Ik snap het even niet, wat in hemelsnaam heeft mijn website te maken met mijn opmerking over de usb kabels. Ik doe geen zaken op/met dit forum. De aangeschafte kabels zijn voor mijn koploper-LGB systeem om met een laptop via USB de stuureenheid aan te koppelen aan koploper. Het andere wat ik wil is dat Kooij mij een beetje vlot het betaalde bedrag terug stort voor de geleverde "prut"kabels Cees |
|
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
|
Leeuwinga
Netherlands
31 Posts |
Geplaatst - 14 dec 2012 : 08:07:13
|
opmerkingen Wim Ros "Cees, zal allemaal wel, maar met de kabels uit de actie is niets mis"
Mag zijn, maar bij mij doen deze kabels het gewoon helemaal niet. Vandaar mijn opmerking pruts kabels. Omdat ze niet werken heb ik ze terug gestuurd en ik wens gewoon restitutie van mijn aankoopbedrag en dan is het klaar.
Inmiddels uit de computer winkel uit ons dorp twee kabels gehaald, aangesloten en werkten direct zoals het heurt. |
|
|
administrator
Netherlands
347 Posts |
Geplaatst - 17 dec 2012 : 14:15:02
|
Ik ga maar niet op de heer Leeuwinga in.
Ik heb deze support aangeboden die niet word aangenomen. en schreeuwt gelijk over pruts kabels enz....
En u eist ook gelijk uw volledige bedrag terug, terwijl ik u wil helpen maar U het niet wilt.
Er zijn inmiddles meer dan 200 van deze kabels verkocht! en alleen bij meneer leeuwinga werkt het niet....
Met vriendelijke groet Erwin |
|
|
phdirk
Netherlands
2570 Posts |
Geplaatst - 17 dec 2012 : 19:36:32
|
Hallo Erwin, Hi All,
Eén van mijn Koplopervrienden heeft mijn reservekabel in gebruik en bij hem werkt het ook niet. We zijn nog aan het uitzoeken waarom dat zo is. Voorlopig wordt de kabel niet gebruikt.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
Bewerkt door phdirk op 17 dec 2012 19:37:09 |
|
|
bellejt
Belgium
454 Posts |
Geplaatst - 18 dec 2012 : 17:58:47
|
zal dan wel aan de driver liggen zeker ? Is in 90% van de gevallen zo.Wat sommigen niet weten is dat je soms de driver van een ouder OS mag gebruiken.Bv een 32 bits driver is oke voor win7 - 32 bits maar ook voor win XP of WIn NT.Kan zelfs worden gebruikt onder vista als compatibiliteitsmodus is ingeschakeld.
greetings,groetjes,salutations,Johnny T Koploper-ECOS2 + 3 boosters ESU 8 Amp - PC P4 - decoders Viessman |
|
|
phdirk
Netherlands
2570 Posts |
Geplaatst - 18 dec 2012 : 20:36:22
|
Hallo Johnny,
"zal dan wel aan de driver liggen zeker ? Is in 90% van de gevallen zo."
Dat is exact de zin, die ik eerst ook in mijn posting had staan, maar er maar weer uit heb gehaald, omdat we er nog niet goed naar gekeken hebben. Het is wel het meest waarschijnlijk.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
bellejt
Belgium
454 Posts |
Geplaatst - 18 dec 2012 : 20:47:08
|
Dirk,je had hem moeten laten staan.Is meestal het meest fijne omdat dan alles in het topic elkaar opvolgt.Een verkeerde veronderstelling bij drivers in computers is snel gemaakt.Zit reeds sinds 40 jaar in de computerbusines en was 1 van de eerste die een "PC" had in Belgie (als partikulier). Meestal zijn drivers van verschillende firma's mogelijk voor 1 kabeltje (of kaart).Zelfs voor een ganse PC kun je besturingssystemen gebruiken die de vendor zelfs niet heeft getest.Kom dit dagelijks tegen met de overgang van XP naar Vista die een rommeltje geven voor de gebruiker.Heb nog geen enkele PC gehad die niet volledig werkte terwijl het volgens de winkelier (of firma) niet mogelijk was. Gewoon testen is de boodschap.Wel niet vergeten als je USB installeert om EERST de driver en dan NA heropstarten van de PC pas de kabel te verbinden.Dan moet je normaal de pop-up krijgen dat er nieuwe hardware is gevonden en deze wordt geinstalleerd.Soms moet dit een paar keer herhaald worden met verschillende drivers.Tot het werkt.Geduld word dan meestal beloond.
greetings,groetjes,salutations,Johnny T Koploper-ECOS2 + 3 boosters ESU 8 Amp - PC P4 - decoders Viessman |
|
|
Leeuwinga
Netherlands
31 Posts |
Geplaatst - 19 dec 2012 : 12:05:05
|
IK ben blij dat ik niet de enige ben.... Ik zit ook al 40 jaar in de PC... Krijg de meeste dingen dan ook wel aan de gang. Alleen deze kabels gewoon niet. Is het dan onterecht dat ik ze terug stuur en dat de verkoper mij gewoon terug betaald, ook zoals het heurt.? |
|
|
phdirk
Netherlands
2570 Posts |
Geplaatst - 21 dec 2012 : 20:33:56
|
Hallo Johnny,
Klopt helemaal wat je zegt. De laptop waar het nu niet op werkt is, zoals gezegd, niet van mijzelf, maar van een medeKoploperist. Ik moet er dus gewoon even een dagje naartoe dan komt het zeker goed. In het verleden een laptop die steeds een sysdump gaf met de USB-Serieel kabel ook aan het werk gekregen door de goede driver te zoeken. Vervolgens ging er bij de eigenaar een glas frisdrank over. Helaas pindakaas dus.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
Auke
Netherlands
55 Posts |
Geplaatst - 22 dec 2012 : 01:03:28
|
Nadat ik dit draadje heb gelezen wil ik ook even reageren, ik ben ook in het bezit van de USB-Serieel kabel. Deze heeft een tijdje goed goed gewerkt maar na verloop van tijd werd hij steeds onbetrouwbaarder welke firmware of driver ik ook gebruikte Uiteindelijk heb ik een sweex aangeschaft en deze werkt probleemloos. Wat de oorzaak is weet ik niet misschien komt er nog een oplossing Maar om het aankoop bedrag terug te vorderen gaat mij te ver, dit is een aanvaardbaar risico bij internet aankoop.
Met vriendelijke groet uit Zwolle, Auke
N-HO-MRD-kopl-Roco-Minitrix-Picolo |
Bewerkt door Auke op 22 dec 2012 01:05:29 |
|
|
Leeuwinga
Netherlands
31 Posts |
Geplaatst - 23 dec 2012 : 13:34:04
|
Nu ja, jij had nog het plezier dat de kabel gewerkt heeft. De mijne wouden gewoon niet geinstalleerd worden. Als je iets nieuw koop en het werkt niet breng je het terug naar de verkoper. Die zorgt voor goede produkten of geeft het geld terug. Zo werkt dat in Nederland. Ik wou toch niet als verkoper zo "in mijn hemd staan " toch?? ( te meer als je ook nog de administrator van dit forum uithangt !, schaam je) |
|
|
hubertus
Netherlands
1991 Posts |
Geplaatst - 23 dec 2012 : 13:53:52
|
Zo simpel werkt het niet in Nederland. Geld terug is eigenlijk pas aan de orde als de leverancier het probleem niet kan of wil verhelpen. Dat veel leveranciers niet moeilijk doen over geld terug, valt meer onder de noemer coulance, om wat voor reden dan ook.
Huub |
|
|
remunj
Netherlands
1111 Posts |
Geplaatst - 23 dec 2012 : 14:10:44
|
Precies Cees, Zo werkt het NIET in Nederland. Lees [url=http://www.consuwijzer.nl/thema/garantie]hier[/url] maar eens wat je wettelijke rechten zijn. Zou je als ondernemer toch moeten weten. Hier lopen schreeuwen helpt echt niet. Dat jouw contact hierover met de verkoper blijkbaar wat stroef verloopt is nog geen reden om dan maar onjuiste berichten de wereld in te sturen.
Gr. Eric |
|
|
Leeuwinga
Netherlands
31 Posts |
Geplaatst - 24 dec 2012 : 15:30:07
|
In het kader van de kerst gedachten heb ik besloten om de zaak maar verder te laten rusten.
Ps. Ik ben geen ondernemer.
|
|
|
remunj
Netherlands
1111 Posts |
Geplaatst - 25 dec 2012 : 10:51:17
|
Het zal wel. Je site doet toch echt iets anders vermoeden.
Gr. Eric |
|
|
Pagina: 1 2 (of 2) |
Onderwerp |
|