Auteur |
Onderwerp  |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 berichten |
Geplaatst - 18 feb 2010 : 20:31:19
|
Hi Paul,
Een verzoek om de mogelijkheid te bieden om het algemene wisselcommando voor het gebruik van een Maus II of een MultiMaus om te keren, via een algemeen vinkje onder speciaal digitaal systeem. Dit om het gebruik van modules die werken op de wisselstand recht en afbuigend volledig mogelijk te maken, met eerder genoemd digitaal systeem.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden |
|
aarnink
27 Posts |
Geplaatst - 19 feb 2010 : 13:25:51
|
Paul,
Ik sluit me graag aan bij Wim naar aanleiding van de problemen met de aansturing van de draaischijf decoder.
gr, Richard |
 |
|
Saraan
Belgium
82 Posts |
Geplaatst - 24 feb 2010 : 12:53:21
|
Hallo,
Ik had hetzelfde probleem met de overschakeling van Lenz naar Ecos. Dus misschien niet louter die omkering aan een van de Maus'en te koppelen, maar eerder een algemene instelling bij wissels en seinen?
groetjes, Michiel
edit: ik lees dat het al opgelost is. Mijn opmerking komt een beetje te laat. sorry. |
Bewerkt door Saraan op 24 feb 2010 13:49:25 |
 |
|
Wim Ros
Netherlands
6230 Posts |
Geplaatst - 24 feb 2010 : 23:51:55
|
Michiel, een overstap naar een geheel ander digital systeem, zal niet opgelost worden hiermee.
Mvg Wim.
Alleen de waarheid ligt in het midden |
 |
|
Saraan
Belgium
82 Posts |
Geplaatst - 25 feb 2010 : 12:04:19
|
Hoi Wim,
De overstap had hiermee niet opgelost geweest, maar het had een uurtje klikwerk bespaard (dat is de tijd meegerekend dat ik erachter kwam dat alle wissels en seinen net andersom werden geschakeld met een Ecos) Langs de ander kant, de overstap is een eenmalige operatie. Dus zo'n ramp is het ook weer niet. 
groetjes, Michiel |
 |
|
|
Onderwerp  |
|