Auteur |
Onderwerp  |
|
bverbiest
Netherlands
101 berichten |
Geplaatst - 06 feb 2010 : 23:30:30
|
Beste medekoplopers Heden sprak ik Paul Haagsma over de mogelijkheid een vaste route een op te geven aantal keren te herhalen. Nu is de keuze herhalen of niet herhalen. Hij vindt het zelf wat star als tevoren bekend is hoe vaak een route herhaald gaat worden en adviseerde meerdere vaste routes te maken met wisselend aantal herhalingen (de route intern kopieeren), maar vroeg zich af of er meerdere gebruikers zijn die een keuze uit een aantal herhalingen zouden willen.
Met vriendelijke treingroet, Barend Verbiest |
|
dentheo
Belgium
1759 Posts |
Geplaatst - 07 feb 2010 : 12:06:11
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door bverbiest
Beste medekoplopers Heden sprak ik Paul Haagsma over de mogelijkheid een vaste route een op te geven aantal keren te herhalen. Nu is de keuze herhalen of niet herhalen. Hij vindt het zelf wat star als tevoren bekend is hoe vaak een route herhaald gaat worden en adviseerde meerdere vaste routes te maken met wisselend aantal herhalingen (de route intern kopieeren), maar vroeg zich af of er meerdere gebruikers zijn die een keuze uit een aantal herhalingen zouden willen.
Barend,
Ik heb het iets anders opgelost. Ik heb een paar vaste routes en een paar tel-acties. De vaste route eindigt enkele blokken VOOR het begin ervan, tijdens dat stukje automatisch rijden kijkt koploper of de telling voldaan is, zoniet start de oude route terug. Klopt de telling dan neemt de trein (via logische actie) de andere route. Een dieseltreinstel gaat dan na bv.10 pendelbeurten tanken, of na 25 maal naar de wasstraat...
Theo vanop de heide. N+SX+kpl+kplRsd |
 |
|
Pieter
Netherlands
34 Posts |
Geplaatst - 18 feb 2010 : 08:39:38
|
Goeden morgen, Ik kan hier ook wel het nut van inzien. Ben hier dus ook geinteresseerd in. Groeten: Pieter.
HO, Twin Centre, Koploper, Nederlands spoor Materiaal en nu dus geen geld meer.... |
 |
|
|
Onderwerp  |
|