Auteur |
Onderwerp |
|
Jos
Netherlands
52 berichten |
Geplaatst - 23 jun 2009 : 20:55:43
|
Beste Koploper gebruikers,
Ik weet hoe je een .wav bestandje kan starten maar is het ook mogelijk het bestand te stoppen (door bijvoorbeeld een logische actie) voordat het is afgelopen. Het betreft bij mij een bestand dat een overwegbel laat rinkelen, maar het is wel prettig dat het afspelen stopt als de overwegbomen omhoog staan.
Met vriendelijke groet,
Jos |
|
Rob Fongers
Netherlands
658 Posts |
Geplaatst - 24 jun 2009 : 17:33:36
|
Jos,
Volgens mij niet. Koploper speelt het door jou gekozen bestand af en klaar. Misschien als je een nw geluid(loos) overheen zet maar volgens mij gaat dat ook niet.
Oplossing is misschien een relais die je luidspreker(s) schakelt
Grtz Rob
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
TC / DCC - N Spoor - Koploper - Loconet interface - S88LN -tijdperk V/VI Duits-internationaal |
|
|
phdirk
Netherlands
2570 Posts |
Geplaatst - 24 jun 2009 : 21:40:10
|
Hallo Jos,
Ik denk inderdaad dat je hardwarematig iets moet regelen, zoals Rob aangeeft of met een wav-editor je geluidsbestand zo lang moet maken dat het klopt bij de overweg. Zoals Rob ook al aangeeft, start Koploper een geluid en dat wordt dan in zijn geheel afgespeeld.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
Jos
Netherlands
52 Posts |
Geplaatst - 24 jun 2009 : 21:53:16
|
Bedankt Rob en Dirk, ik had al het vermoeden dat het niet zou gaan, maar ik vind er wel wat anders op.
Groet,
Jos |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 27 jun 2009 : 19:51:56
|
Hoi,
Ik zal kijken wat ik kan doen voor een volgende versie. Vind het wel een leuke gedachte. Ik beloof niets, maar je weet maar nooit.
Mvg, Paul. |
|
|
phdirk
Netherlands
2570 Posts |
Geplaatst - 27 jun 2009 : 20:37:11
|
Hoi Paul,
Ik hoop dat je een goede vakantie hebt gehad. Ik stel het erg op prijs dat je dit leuke en nuttige idee meeneemt in de wensenlijst.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
Jos
Netherlands
52 Posts |
Geplaatst - 27 jun 2009 : 21:20:31
|
Bij voorbaat bedankt Paul, ik ben het dan ook 100% met Dirk eens.
Met vriendelijke groet,
Jos |
|
|
|
Onderwerp |
|