Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 166 / Bezoekers Vandaag: 834
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 416
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 decorder
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

vanec006

Netherlands
1 bericht

Geplaatst - 31 mei 2009 :  12:14:08  Toon profiel  Reageer met citaat
sluiting op de baan hoe kan ik beste dat vinden omdat de decoders op blaast baan afbreken of is er iets anders wat ik kan doen jvaneck

jvaneck

bartjemestrom

Netherlands
50 Posts

Geplaatst - 31 mei 2009 :  12:22:43  Toon profiel  Bezoek de homepagina van bartjemestrom  Reageer met citaat
Ik kan er niet helemaal wijs uit worden.

Wil je je bericht even met punten en komma's plaatsen?

En het topic staat in het verkeerde forum.

Met vriendelijke groet,

Bart Mestrom
Ga naar bovenaan de pagina

phdirk

Netherlands
2570 Posts

Geplaatst - 01 jun 2009 :  20:30:55  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo JvanEck,

Welkom op het forum. Je berichtje is inderdaad wat lastig te ontcijferen. Ik denk dat je hebt beste per geisoleerd stuk telkens de aansluiting los halen. Dan moet je van dat stuk meten of er kortsluiting is met een multimeter. Ik zou ook de bezetmelders en de voeding doormeten. Ook daar kan natuurlijk de kortsluiting inzitten. Het is een lastig en langdurig werkje, maar er zit niets anders op. dan alles nauwgezet door te meten. Succes ermee.

Met beste groeten
Dirk
HO=TC
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina