Auteur |
Onderwerp |
|
prehorst
Netherlands
603 berichten |
Geplaatst - 01 jun 2009 : 14:55:33
|
Mede spoorders
Als ik via Algemeen - Backup/Restore een backup maakt om op een andere computer het e.e.a. bij te werken worden de standen van de locomotieven niet gebackupt, dus de plaats waar ze op de baan staan.
Klopt dit of heb ik een instelling verkeerd staan.
Met vriendelijke groeten Piet Rehorst ( H0 3 rail - selectrix-2000 - decoder64 - Marklin - HAG - Roco - Trix ) |
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 01 jun 2009 : 15:33:12
|
Piet,
Wel vinkje aanzetten bij inlezen ook weer zeggen dat de stand ingelezen moet worden. Werkt echt voor 100%
Mvg, Paul. |
|
|
prehorst
Netherlands
603 Posts |
Geplaatst - 01 jun 2009 : 16:49:54
|
Paul
Ik heb op beide computers bij Globale instellingen / Inclusief de locomotiefstanden aangevinkt staan maar toch worden de locomotiefstanden niet meegenomen.
In werkelijkheid is het schaduwstation Internationaal op tabblad nivo-2 geheel gevuld, maar in de backup zijn slechts 2 sporen gevuld.
Ik heb de database maar even bijgevoegd, ik ben benieuwd wat ik fout doe
Download Attachment: pre.bck 246,18 KB
Met vriendelijke groeten Piet Rehorst ( H0 3 rail - selectrix-2000 - decoder64 - Marklin - HAG - Roco - Trix ) |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 01 jun 2009 : 17:27:38
|
Piet,
Ik heb geen idee; hier werkt het gewoon zoals het zou moeten werken. In de database die jij hier hebt gezet zijn GEEN standen opgenomen en deze kunnen dus nooit worden teruggelezen.
Aanzetten bij globale instellingen werkt alleen voor de automatische backup. Doe jij via handmatig een backup dan zal je het daar ook weer moeten opgeven! Dit is het enige wat ik me kan voorstellen en meer weet ik echt niet.
Mvg, Paul. |
|
|
prehorst
Netherlands
603 Posts |
Geplaatst - 01 jun 2009 : 20:28:00
|
Paul
Bedankt voor de snelle reactie. Er moet inderdaad bij het maken van een backup Inclusief stand locomotieven worden aangevinkt en dan werkt het perfect
|
|
prehorst
Netherlands
603 Posts |
Geplaatst - 02 jun 2009 : 16:31:47
|
Paul
Ik heb iets te vroeg gejuicht. Ik had het geprobeerd op een andere computer als waarmee ik mijn baan bestuur. Vandaag heb ik bij mijn baan een backup gemaakt en aan gevinkt Inclusief stand locomotieven. Maar bij het inlezen op een andere computer bleek dat de stand van de locomotieven niet was gebackupt
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 02 jun 2009 : 17:31:21
|
Piet,
Zoals ik al zei: ik heb totaal geen idee.
Mvg, Paul. |
|
|
prehorst
Netherlands
603 Posts |
Geplaatst - 03 jun 2009 : 09:30:44
|
Ben
Bedankt dit is de oplossing, ik had dit over het hoofd gezien.
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 03 jun 2009 : 09:37:46
|
Piet,
Dit is trouwens heel bewust gedaan. Niets is rotterig dan opeens bij je treinbaan dat de locs geheel op een andere plaats staan. Dus bewust aangeven bij het inladen dat de stand ook meegenomen moet worden.
Gelukkig is het kwartje gevallen!
Mvg, Paul. |
|
|
|
Onderwerp |
|